قیمت سنگ مرمر نباتی

قیمت سنگ مرمر نباتی به دلیل تنوع این سنگها در بازار مختلف است. یکی از مهمترین و بزرگترین معادن نباتی در استان کرمان قرار دارد. استان یزد نیز معادن مرمر سفید و نباتی موجود است.

قیمت سنگ مرمر نباتی

قیمت سنگ مرمر نباتی

قیمت سنگ مرمر نباتی

اگر سنگ مرمر نباتی را از نزدیک دیده باشید به خوبی می دانید که این سنگ چقدر زیبا است. بدون تردید، این سنگ در ساختمان سازی کاربردهای زیادی دارد.
فرصت صادرات این سنگها به دلیل نزدیک به بودن استان کرمان به گمرک بندرعباس بسیار فرصت عالی برای صادرات این سنگها است. بخش بزرگی از این سنگها معمولا به کشورهای حاشیه خلیج فارس صادرات می شود.
کشور چین با این سنگ انواع مجسمه ها و ظروف مختلف سنگی را تولید می کنند. بازار کشورهای اروپایی فرصت فوق العاده ای برای صادرات این سنگ زیبا به کشورهای اروپایی است.
اما سنگ مرمر نباتی در داخل ساختمان نیز کاربردهای زیادی دارد. از این سنگ می توان به عنوان:
● سنگ پله و راه پله
● دیوارهای داخلی
● کانتر
● دیوارهای آشپزخانه
● دیوارهای سرویس بهداشتی
● دیوارهای حمام
● TV ROOM
● کفپوش اتاقها
استفاده کنیم. مطمئنا، به هیچ وجه نباید از سنگهای مرمر برای سنگ نمای ساختمانها استفاده کنیم. متاسفانه این سنگها به شدت در برابر نور آفتاب و تغییرات آب و هوایی واکنش نشان می دهند.

خرید و فروش سنگ مرمر نباتی

سفارش خرید عمده سنگهای مرمر

شاید علاقمند باشید تا درباره قیمت سنگ مرمر نباتی بیشتر بدانید. قیمت این سنگ تقریبا بین ۲ تا ۵ میلیون تومان برای هر مترمربع است. هر چقدر سنگ پاکتر باشد، طبیعتا قیمت این سنگ نیز بیشتر است.
اینجا پاکتر یعنی، بدون رگه بودن این سنگها است. برخی از مشتریان برای خرید سنگهای مرمر انواع رگه دار را می پسندند و برخی دیگر تمایل به خرید سنگهای پاک و بدون رگه را دارند.
خوشبختانه، در تولید این سنگها ما هر دو سورت را تولید می کنیم و به شما عزیزان عرضه می کنیم. اجازه دهید یک نکته مهم را عرض کنم. برخی از سینه های کار در معادن سنگهای مرمر، سنگهای ترا اونیکس نیز تولید می شود.
آمارها در تولید سنگ مرمر نباتی نشان می دهد که این سنگها ۲۰% نیز ترا اونیکس دارند. وجود این ترا اونیکس یک نقیصه نیست بلکه باعث زیباتر شدن این سنگها نیز می شود.
در سفارشات صادراتی به دلیل اینکه این سنگها به آزمایشگاه فرستاده می شود حتما باید به مشتریان این نکات را از قبل توضیح دهیم.

عمده فروشی مرمر نباتی

چهار ویژگی خرید خوب اونیکس ساختمانی

موضوع فروش عمده سنگ مرمر نباتی از معدن شروع می شود. جایی که لاشه این سنگ نیز در معادن به فروش می رسد.ولی فروش عمده این سنگ در معادن شامل سفارشات بیش از 500 تن می شود.
البته برخی از خریداران داخلی نیز که توان تولید بالایی دارند، معمولا به صورت عمده خرید می کنند. بدون تردید، این تولید کنندگان برنده بازی فروش این سنگها در بازار سنگهای ساختمانی نیز هستند.
سنگ مرمر نباتی، سنگی است که موضوعات زیادی پیرامون این سنگ وجود دارد. به خصوص موضوعات مختلفی درباره فروش این سنگها نیز مطرح است.
نباید فراموش کنیم که تولید سنگهای مرمر چه در معدن و چه در کارخانجات، کار دشواری است. زیرا باید تولید با کیفیتی داشته باشند تا بتوان آنها را به سادگی به فروش برسانیم.
لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع سنگهای مرمر با دپارتمان فروش بازرگانی سنگ شگفت انگیز تماس بگیرید. همکاران ما از 8 صبح تا 22 آماده پاسخگویی به درخواستهای شما عزیزان هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما