قیمت سنگ کف پارکینگ ارزان

قیمت سنگ کف پارکینگ ارزان از مهمترین فاکتورها در تأمین و خرید این سنگ است. پیمانکاران ساخت و ساز بعد از خرید سنگ نما باید بهترین سنگ را برای کف پارکینگ استفاده کنند. چرا که پس از سنگ نمای ساختمان، سنگ کف پارکینگ به عنوان ورودی بسیار جلب توجه می ­کند. سنگ کف پارکینگ باید ویژگی­ های لازم را برای نصب در این محل را داشته باشد. برای اطلاعات بیشتر در مورد قیمت سنگ کف پارکینگ مطالعه این مقاله را توصیه می­ کنیم.

قیمت سنگ کف پارکینگ ارزان

قیمت سنگ کف پارکینگ ارزان

قیمت سنگ کف پارکینگ ارزان

سنگ ایرانی کف پارکینگ به دلیل تردد انواع خودروهای سبک و سنگین باید در درجه اول مقاومت بالایی داشته باشد. این سنگ همچنین باید در برابر شرایط جوی متفاوت، سرما و گرمای شدید تاب­آوری لازم را داشته و تغییر شکل ندهد.
ضد لغزش و ضد آب بودن سنگ کف پارکینگ از فاکتورهای بسیار مهم این سنگ است. این موارد حداقل ویژگی­ های مورد نظر برای انتخاب این سنگ است. با تفاسیر فوق سنگ­های طبیعی بهترین گزینه برای استفاده در کف پارکینگ می­ باشند.

خرید ارزان انواع کفپوش پارکینگ

قیمت سنگ کف پارکینگ ارزان

برای سنگ کف پارکینگ از سنگ­ آهن طبیعی زیادی می­توان استفاده کرد. بکارگیری و نصب سنگ کف پارکینگ با توجه به مسقف یا غیر سقفی بودن پارکینگ انجامی می­ شود. یکی از این انتخاب­ها برای پارکینگ مسقف، سنگ گرانیت است.
بهتر است این گرانیت با ضخامت ۲ سانتیمتر باشد. این سنگ جذب آب بسیار پائینی دارد. مقاومت فشاری در گرانیت نیز بسیار بالا می­ باشد. انتخاب سنگ برای پارکینگ غیر مسقف باید بسیار دقیق و حساب شده باشد.
برای این دست پارکینگ­ها سنگ لاشه پیشنهاد می ­شود. مقاومت و استحکام بالای این سنگ در شرایط جوی مختلف بالا است. از لغزندگی خودرو در ایام برف و یخبندان نیز جلوگیری می­ کند. تنها مشکل این سنگ جذب روغن است که با مواد شوینده قوی قابل رفع و پاک شدن است.

فروش فوری انواع کفپوش پارکینگ

قیمت سنگ کف پارکینگ ارزان

قیمت کلیه سنگ­ها تابعی از معیارهای مختلف هستند. قیمت سنگ پله و کف پارکینگ تابع عواملی مانند نوع سنگ، ضخامت، کیفیت و ساب­ پذیری آن است. نوع فراوری از معیارهای مهم و تأثیرگذار است. باید دقت کرد که کیفیت و زیبایی نباید فدای قیمت ارزان شود.
برخی از پائین­ ترین کیفیت­های سنگ­های گرانیت و مرمریت ارزان هستند. بهترین سنگ­های مناسب کف پارکینگ از دسته سنگ­های با کیفیت گرانیت، چینی و مرمریت هستند. برای انتخاب بهترین سنگ با مشاورین تیم فروش ما مشورت کنید.
بهترین گزینه به شما با قیمت مناسب توصیه می­ شود. در بازرگانی سنگ شگفت ­انگیز با محوریت رضایت مشتری، قیمت­های کف بازار پیشنهاد می­ گردد. مجموعه ما به جهت عمده ­فروشی فقط به سفارش­های عمده (بالای ۴۰۰ متر مربع) رسیدگی می ­کند.

بازرگانی سنگ شگفت انگیز

قیمت سنگ کف پارکینگ ارزان

بازرگانی سنگ شگفت انگیز در تلاش است تا بهترین خدمات فروش و پس از فروش را به شما ارائه دهد. مجموعه ما پروسه خرید را برای شما آسان، سریع و ارزان کردیم. در واقع شما با خرید انواع کفپوش از مجموعه ما در زمان، انرژی و پول خودتان صرفه جویی می کنید.
قیمت سنگ کف پارکینگ ارزان یکی از خدمات مجموعه ما برای خریداران این سنگ است.

4

    • سلام.
      معمولا پیشنهاد ما برای کف پارکینگ استفاده از گرانیت است. این سنگ در ابعاد ۴۰*۴۰ و ۶۰*۶۰ اغلب بریده و نصب می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما