قیمت سنگ گرانیت جوکار بروجرد

قیمت سنگ گچ و گرانیت جوکار بروجرد در بازرگانی سنگ شگفت­ انگیز قیمتی استثنایی است. ما در این مجموعه سعی می­‌کنیم برای جلب رضایت مشتریان، قیمت­ها را متعادل کنیم. فروش سنگ گرانیت جوکار بروجرد از جمله فروش­های موفق ما در این مجموعه است.
سنگ گرانیت جوکار بروجرد چه سنگی است؟ معادن این سنگ در کدام استان­ها قرار دارد؟ مزایا و معایب این سنگ چیست؟ کاربردهای گرانیت جوکار چیست؟ سئوالات ارائه شده، از متداول­ترین سئوالات مشتریان این سنگ است. برای رسیدن به پاسخ این سئوالات، ما را در این مقاله همراهی کنید.

 

 

قیمت سنگ گرانیت جوکار بروجرد

قیمت سنگ گرانیت جوکار بروجرد

 

معدن گرانیت جوکار بروجرد، یکی از معادن متعدد گرانیت در ایران محسوب می­‌شود. معادن این سنگ در غرب کشور در استان لرستان شهرستان بروجرد است. این سنگ در کیفیت و صورت­های گوناگونی تولید می­‌شود.
رنگ این گرانیت دارای زمینه و تم سفید، سیاه و خاکستری است و در بازارهای سنگ ایران، به گرانیت جوکار (نام کاشف و صاحب معدن) شناخته شده است. این سنگ، شباهت زیادی به گرانیت مروارید مشهد و سفید نطنز دارد.
ویژگی­های کلی آن عبارت است از مقاومت فشاری پائین در مقایسه با گرانیت­ های دیگر و سطحی یکنواخت و زیبا. همچنین جذب آب بالا دارد و ساب­ پذیری آن نیز بالا است و سطح براقی دارد. این سنگ را برای سایزهای طولی و حکمی با ضخامت ۲۰ میلیمتر برش می‌­زنند.
ضخامت آن برای پله ۳۰ میلیمتر می­‌باشد. ابعاد آن برای کف معمولا در یک ضلع ۴۰ سانتیمتر و ضلع دیگر از ۳۰ سانتیمتر تا یک متر متغیر و سلیقه ­ای می­‌باشد.

 

قیمت سنگ گرانیت جوکار بروجرد

عوامل موثر در تعیین قیمت سنگ گرانیت جوکار بروجرد

 

همیشه از مهمترین دغدغه خریداران سنگ کاغذی، قیمت آن است. کلیه سنگ­های موجود در بازار برای تعیین قیمت در معیارهایی با یکدیگر مشترک هستند. نوع برش، فراوری، ضخامت، ساب­ پذیری جزء عوامل موثر در قیمت انواع سنگ است.
در گرانیت جوکار نیز غیر از عوامل فوق، ابعاد، گونیا بودن گو،شه­ ها، یکنواختی طرح و درجه­ بندی آن­ها نیز موثر هستند. در مجموعه ما با توجه به همه عوامل ذکر شده در بحث قیمت، تلاش بر کاهش قیمت سنگ می­‌باشد.
سنگ­هایی که از طریق مجموعه ما برای مشتریان تهیه می­‌شود، معمولا با قیمت مناسب عرضه می­‌گردد. لازم به ذکر است که منظور از قیمت مناسب افت در کیفیت سنگ نمی‌­باشد. در بازرگانی ما تهیه انواع سنگ با هدف جلب رضایت مشتریان انجام می­‌گردد.

 

قیمت سنگ گرانیت جوکار بروجرد

بازرگانی سنگ شگفت انگیز

 

لازم به ذکر است در مجموعه ما فروش سنگ ساختمانی به صورت عمده و با حداقل متراژ ۴۰۰ متر مربع صورت می­‌گیرد. مشتریانی که میزان سفارش آن­ها بالای ۲۰۰۰ متر مربع باشد، تخفیفات خاصی از بازرگانی شامل ایشان می­‌گردد.
هزینه ارسال و پکینگ رایگان از جمله این تخفیفات می‌باشد. برای اطلاع از قیمت گرانیت جوکار بروجرد در انواع سورت و کیفیت ما را در شبکه­ های اجتماعی همراهی کنید. همچنین برای اطلاع و شناخت انواع سنگ و قیمت­های آن­ها ما را در سایت (www.sangkaran.com) دنبال کنید.

 

قیمت سنگ گرانیت جوکار بروجرد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما