قیمت سنگ گوهره ممتاز

قیمت سنگ گوهره ممتاز را به زیر قیمت بازار برای خرید شما بردیم. بازرگانی سنگ شگفت انگیز در تلاش است تا بهترین کیفیت مرمریت گوهره را با نازلترین قیمتها به شما عرضه کند. سنگ مرمریت گوهره یکی از سنگهای رده میانه از نظر قیمتها در بازار است.
این سنگ غلب در کفپوش و پله ها استفاده می شود. برخی از مشتریان درباره خرید عمده این سنگ با مجموعه ما تماس میگیرند. در واقع بازرگانی سنگ شگفت انگیز یکی از بزرگترین عمده فروشان انواع مرمریت گوهره در بازار است. خرم آباد یکی از مهمترین مراکز تولید انواع مرمریت گوهره در بازار سنگهای ساختمانی در ایران است.

قیمت سنگ گوهره ممتاز

قیمت سنگ گوهره ممتاز

قیمت سنگ گوهره ممتاز

مرمریت گوهره از دیرباز یکی از سنگهای مهم بازار در میان انواع مرمریت در ایران است. این سنگ را معمولا لا ضخامت ۳ سانتی برای کفپوش و پله ها استفاده می کنند. در حقیقت این سنگ در سالهای اخیر قیمت رو به افزایشی داشته است.
البته تمام سنگهای مرمریت در سالهای اخیر گران شده است. همانطور که می دانید این سنگ در میان انواع مرمریت جزو سنگهای رده میانه است. معمولا هم در بناهایی با متریال متوسط و ضعیف به کار می رود. تولید و فرآوری این سنگ معولا در خرم آباد انجام می شود. اکثرا دیده شده این سنگ در سورتها سوپر و ممتاز تولید می شود.

خرید ارزان انواع مرمریت گوهره

قیمت سنگ گوهره ممتاز

در واقع رنج قیمت این سنگ به نوع کیفیت آن بستگی دارد. عواملی نظیر برش، فرآوری و سورتینگ بعلاوه ابعاد و ضخامت آین سنگ در قیمت آن بسیار موثر است. بازه قیمت این سنگ از ۲۰۰ هزار تومان تا ۳۵۰ هزار تومان در سورتهای ممتاز است.
البته کرایه حمل نیز در قیمت نهایی مرمریت گوهره بسیار موثر است. مجموعه ما یکی از تولید کنندگان انواع مرمریت گوهره در ایران است. اگر به دنبال خرید انواع سایزها و ضخامتهای این سنگ هستید لطفا با دپارتمان فروش ما تماس بگیرید. اما در مورد قیمتهای ما معمولا بین ۱۰ هزار تومان تا ۳۰ هزار تومان پایینتر از قیمت بازار است.

مرکز فروش مرمریت گوهره ممتاز

قیمت سنگ گوهره ممتاز

تمام قیمت ها در مجموعه ما طبق قیمتهای اتحادیه است. لازم به ذکر است. در بعضی از سنگها حتی قیمتهای ما کمتر از قیمت اتحادیه نیز می باشد. برخی از مشتریان با شنیدن قیمتهای ما می گویند خیلی اختلاف قیمت با بازار دارید.
به هر حال مدیریت مجموعه ما با کنترل هزینه ها در تولید می توانند قیمت نهایی را کمتر کنند. البته این به معنای بی کیفیت بودن سنگها نیست. با حفظ کیفیت می توانیم این خدمات را نیز به شما ارائه دهیم. قیمت سنگ گوهره ممتاز را برای شما به حداقل رساندیم.

بازرگانی سنگ شگفت انگیز

قیمت سنگ گوهره ممتاز

همه همکاران ما در تلاش هستند تا بهترین شرایط را برای خرید شما عزیزان در مجموعه ما فراهم کنند. بازرگانی سنگ شگفت انگیز رسالت خود می داند تا شرایط یک خرید آسان، سریع و ارزان را برای شما فراهم کند.
در حقیقت شما با خرید از مجموعه ما در زمان، انرژی و پولتان صرفه جویی می کنید. بعلاوه، می توانید از خدمات بی نظیر ما نیز بهره مند شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات ما و همچنین ثبت سفارش خود می توانید با دپارتمان فروش ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما