قیمت عمده فروشی سنگ تراورتن تجره صادراتی

قیمت سنگ تراورتن تجره به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله کیفیت، رنگ، معدنی که از آن سنگ استخراج شده و برند شرکت.هر کدام از این سنگ ها بسته به رنگ و ویژگی خاص خود کاربردهای گوناگونی دارند.
 شرکت های تولید کننده، محصولات خود را به وسیله نمایندگان خود به فروش می رسانند. قیمت این سنگ ها ثابت نیست ، برای دریافت آخرین قیمت فروش بهتر است سری به نمایندگی های فروش در شهر خود بزنید همچنین این نمایندگی ها می توانند به صورت عمده نیز اجناس خود  را به شما عرضه کنند.

قیمت عمده فروشی سنگ تراورتن تجره صادراتی

مشخصات کلی سنگ تراورتن تجره

مشخصات کلی سنگ تراورتن تجرهسنگ تراورتن از چشمه های آب و سرد شدن ناگهانی رسوبات به وجود می آید. و دارای تنوع و رنگ های زیادی است که زیبا وچشم نواز می باشد و همچنین به دلیل جذب خوب دوغات و ملات بشت خود کاملاً مستحکم بوده و از دوام خوبی نیز برخوردار است و در مقابل سرما و گرما کاملاً مقاوم می باشد. این سنگ را می توان به دو روش عمودی و افقی برش داد که هر کدام طرحی خاص به آن می بخشد. اگر آن را در جهت عمود بر لایه ها برش دهیم، حالت موجداری به وجود می آید و اگر افقی برش داده شود به آن بی موج می گویند. بزش افقی استحکام بهتری دارد .

سنگ تراورتن تجره دارای سوراخ هایی هست  که به شکل دانه ی انار هستند. برای پر کردن خلال و فرج این سنگ از رزین استفاده می شود . شفافیت زیاد و رنگ یکنواخت از مشخصات تراورتن تجره  می باشد.

این سنگ برای نمای داخلی و خارجی ساختمان استفاده می شود.

بررسی بازار صادراتی سنگ تراورتن تجره

بررسی بازار صادراتی سنگ تراورتن تجرهبه دلیل طرح زیبا و استحکام بالا، بازار تراورتن تجره، در سالهای اخیر پررونق بوده و چون تولید آن در ایران زیاد است به سایر کشور های منطقه ی خلیج فارس هم صادرات داشته است ولی با کمی بررسی در بازار صادراتی سنگ های ساختمانی، در میابیم ایران با اینکه از نظر تولید این سنگها رتبه ی چهارم را به خود اختصاص داده ولی به نسبت این تولید زیاد صادرات خوبی ندارد، شاید به خاطر اینکه عمده ی سنگهای تولید شده برای مصارف داخلی صرف شده و صد  البته سوء مدیریت و عدم بازاریابی هم در این امر موثر بوده است. برای داشتن یک بازار صادراتی خوب در ابن زمینه در وهله ی اول باید روی بازاریابی متمرکز شویم . برای این کار باید هوشمندانه بازار هدف را تشخیص دهیم و سپس با روش هایی کارآمد محصول خود را معرفی کنیم پس یک بازریابی خوب تمام  چیزی است که برای بهبود صادرات نیاز داریم .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما