قیمت عمده فروشی سنگ گرانیت لرستان صادراتی

سنگ گرانیت لرستان یکی از سنگ های زیبا و مقاوم جهت نماهای داخلی و خارجی ساختمان ها و مراکز تجاری و کلیه مکان ها می باشد، این نوع سنگ که از برترین و مشهورترین معادن تولید سنگ در شهر بروجرد در استان لرستان  فرآوری می شود به سنگ تزیینی  معروف بوده و در گروه سنگ های با رنگ زمینه طوسی و رگه های سفید و مشکی و  طیف رنگی متفاوت دیگر قرار می گیرد. فروش سنگ صادراتی گرانیت لرستان با مناسب ترین قیمت به صورت عمده امکان پذیر می باشد.

قیمت عمده فروشی سنگ گرانیت لرستان صادراتی

اطلاعات کافی در مورد سنگ گرانیت لرستان

اطلاعات کافی در مورد سنگ گرانیت لرستانانواع گرانیت لرستان در ضخامت های متفاوت و اسلب های متنوع به شکل صیقلی، فلیم شده، کوبیک و جدولی  در رنگ های طوسی، سفید و مشکی ، طوسی موج دار، طوسی سینوسی و موج دار و بی موج عرضه می گردد.

سنگ گرانیت لرستان از معادن معروف شهر بروجرد لرستان در  کشور ایران به دست می آید، این سنگ در رنگ های زمینه ثابت طوسی  با رگه های نقطه ای و راه های سینوسی شکل بسیار شیک ‌‌و با کیفیت عرضه می گردد. این سنگ بسیار خاص و زیبا است و نمای بی نظیری را در کف ایجاد می کند.

سنگ های گرانیت لرستان را به صورت فلیم شده نیز تهیه می نمایند جهت این کار سنگ را با ابزار های مخصوص به خود سوزانده و آتش می زنند تا سطح سنگ زبر گردد. گرانیت لرستان فلیم شده همواره مورد تقاضای بازارهای داخلی و خارجی قرار می گیرد.

از سنگ گرانیت فلیم شده لرستان جهت مکان هایی که در معرض سرخوردن افراد می باشد استفاده می کند تا از حادثه و زمین خوردن جلوگیری به عمل آید.

از این نوع سنگ گرانیت فلیم شده صلصالی در راه پله ها، سالن های ورودی، حیاط و محوطه ها، پیاده روها، فروشگاه ها،  ورودی هتل های لوکس و سایر مکان هایی که در معرض لغزندگی قرار می گیرند استفاده های مفیدی می شود.

معرفی انواع مدل های سنگ گرانیت در لرستان

معرفی انواع مدل های سنگ گرانیت در لرستانانواع مدل سنگ گرانیت در استان به رنگ های خاکستری تیره و روشن تقسیم بندی می گردند. این سنگ ها نوع ساب براق را دارا بوده و در ابعاد چهل در چهل با ضخامت بیست میلیمتری عرضه می شوند.

سنگ های گرانیت لرستان شباهت بسیار زیادی به سنگ های گرانیت سفید نطنز و سنگ های گرانیت مروارید مشهد دارند.

تمام ابعاد و ضخامت های این سنگ خاصیت فرنج و بوکم را دارد، ضخامت گرانیت لرستان با توجه به کیفیت اش بسیار عالی و متفاوت و  مناسب بوده و از یک الی دو سانتی متر متغیر می باشد. انواع گرانیت لرستان در اسلب های متفاوت و رنگ های متنوع  در نمایندگی فروش این محصول و باب میل تمامی سلیقه ها با نهایت کیفیت عرضه می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما