لیست قیمت روز سنگ تراورتن تیشه ای سفید

سنگ های ساختمانی انواع مختلفی دارند که در نمای بیرونی و داخلی ساختمان استفاده می شوند. سنگ تراورتن یکی از انواع سنگ ساختمانی است که در به دو شکل دستی و ماشینی در کارگاه های تولیدی مختلف تولید می شود. سنگ های دستی تراورتن با استفاده از تیشه های مخصوصی برش و فرم داده می شوند.

موارد استفاده از این سنگ ها بسیار متنوع و گسترده می باشد. از سنگ تراورتن تیشه ای جهت سنگ کاری نمای بیرونی ساختمان، سنگ فرش معابر، حیاط و پارک ها استفاده می شود. این نوع از سنگ ها به جهت درجه بندی های گوناگونی که دارند با قیمت متفاوتی به متقاضیان عرضه می گردند.

لیست قیمت روز سنگ تراورتن تیشه ای سفید

نقد و بررسی سنگ تراورتن تیشه ای

نقد و بررسی سنگ تراورتن تیشه ایخریداران سنگ تراورتن تیشه ای قبل از خرید این محصول ابتدا ویژگی های کیفی و قیمت آن را مورد بررسی قرار می دهند تا اطمینان خاطر بیشتری سنگ تراورتن را خریداری نمایند.

سنگهای تراورتن تیشه ای با کیفیت بسیار بالایی تولید می شوند. رنگ سنگ های تراورتن کاملا طبیعی بوده و بر اثر حرارت و بارندگی هرگز از بین نمی روند.

در رابطه با قیمت فروش سنگ ایرانی تراورتن تیشه ای باید به این نکته اشاره کنم که به دلیل تقاضای زیاد خریداران قیمت این محصول در سال جاری افزایش چندانی نداشته است اما در حالت کلی قیمت فروش این سنگها به عوامل متعددی از جمله؛ ضخامت سنگ، درجه کیفیت، ابعاد و رنگ آن بستگی دارد.

در خرید های عمده سنگ تراورتن تیشه ای با قیمتی ارزان تر از خرید جزئی آن عرضه می شود. علاوه بر کاهش هزینه ها حمل رایگان محصول یکی دیگر از مزیت های خرید عمده ای سنگ ساختمانی تراورتن مدل تیشه ای می باشد.

مشخصات فنی سنگ تراورتن تیشه ای سفید

مشخصات فنی سنگ تراورتن تیشه ای سفیدسنگ تراورتن تیشه ای سفید که امروزه بیشتری میزان فروش را در بین سنگ های تراورتن به خود اختصاص داده از سنگ های با کیفیتی است که در داخل کشور به شکل انبوهی تولید می شود.

آیا با مشخصات تراورتن تیشه ای سفید آشنایی دارید؟ در صورتی که هیچ اطلاعاتی در این زمینه نداریم توصیه میکنم حتما به ادامه این مطلب توجه فرمایید.

سنگ تراورتن سفید تیشه ای از نظر فنی دارای وزنی سبک، نرم و ظاهری لایه لایه دارد. همچنین مقاومت سنگ تیشه ای و سفید تراورتن در مقایسه با دیگر رنگ های این نوع از سنگ باریت بیشتر می باشد.

برای خرید انواع سنگ تراورتن تیشه ای در ابعاد و ضخامت های مختلف حتما نیاز نیست که حضوری به مراکز فروش این محصول مراجعه کنید. بلکه با هزینه کمتر و از طریق اینترنت نیز می توان مستقیم این مدل از سنگ پر مصرف ساختمانی را تهیه کرد.

جهت خرید این محصول با کیفیت از طریق شمارهای زیر با ما در ارتباط باشید.

2

  1. با سلام
    متقاضی سنگ تیشه ای کف حیاط و بالکن تراورتن متمایل به سفید حدود ۳۰۰ متر مربع حداقل ضخامت ۳ سانت درجه کیفیت بالا اندازه حداقل ۴۰ در ۸۰ یا ۴۰ در ۶۰ تحویل در ارومیه طرح بدون الگو و ساده
    اگر در ارومیه برای دیدن سنگ نمایندگی دارید لطفا اعلام شود.

    • در حال حاضر مرمریت لاشتر تیشه ای موجود است. که از نظر کیفیت بسیار بهتر از تراورتن است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما