محل خرید سنگ گرانیت تراورتن درجه یک

یکی از مهمترین مراحل ساخت یک ساختمان نماکاری و تزئین آن می باشد. در واقع
نمای بیرونی یک ساختمان اولین چیزی است که نظر انسان را به خود جلب می
کند. مصالح مختلفی برای نماکاری ساختمان استفاده می شود. از انواع سنگ و
کاشی گرفته تا آجر های نما کاری و نورپردازی های مختلف. سنگ گرانیت تراورتن از مهمترین مصالحی بشمار می رود که کاربرد فراوانی در
نماکاری،
دیوار های داخلی و خارجی، راه پله ها و … دارد. محل خرید سنگ گرانیت تراورتن درجه یک مراکز و نمایندگی معتبر این محصول می باشند که با ارائه اطلاعاتی مفید پیرامون خرید این محصول، بدون واسطه انواع سنگ های تراورتن را در اختیار مشتریان محترم قرار می دهند.

محل خرید سنگ گرانیت تراورتن درجه یک

تفاوت سنگ گرانیت با سنگ تراورتن

تفاوت سنگ گرانیت با سنگ تراورتنسنگ تراورتن از  دسته سنگ های آهکی بشمار می رود که از رسوبات به جا مانده از رودخانه ها، دریاچه، چشمه های آب گرم، آب های معدنی غار و … استخراج می شود. این نوع سنگ دارای تخلخل نسبتا بالایی بوده و در برابر تغییرات آب و هوایی، باران و برف مقاوم  می باشد.

سنگ تراورتن بطور طبیعی دارای رنگ های مختلفی مانند سفید، کرم، شکلاتی، قرمز، گردویی، زرد، لیمویی می باشد که کاربرد وسیعی چه در داخل و چه خارج ساختمان دارد. همین کاربرد وسیع، رنگ های متنوع و مقاومت مناسب باعث شده تا این نوع سنگ یکی از مصالح پر کاربرد بشمار برود.

انواع گرانیت تراورتن در مقایسه با هم دارای تفاوت هایی می باشند که به برخی از آن ها اشاره می کنیم :

  • سطح سنگ تراورتن بدلیل تخلخل زیاد صاف نبوده و از سر خوردن جلوگیری می کند. بر عکس سنگ گرانیت دارای سطحی صاف و صیقلی بوده و براق تر می باشد.
  • سنگ تراورتن در مقابل هوازدگی مقاوم بوده و به عکس گرانیت، دچار تغییر رنگ نمی شود
  • سنگ گرانیت نسبت به تراورتن عایق حرارتی بهتری است
  • مقاومت سنگ تراورتن بدلیل منافذی که در سطح دارد در برابر تنش های مختلف، مقاومت مناسبی دارد

از معایب سنگ تراورتن می توان به کمبود منابع آن اشاره کرد. همچنین هزینه استفاده از این سنگ بعنوان کفپوش، نسبت به کفپوش های بتنی بسیار بیشتر می باشد. با انتخاب سنگ تراورتن، بدلیل دوام و ماندگاری بالا می توان طول عمر مفید ساختمان را افزایش داد. 

مشخصات سنگ های گرانیت و تراورتن ایرانی

مشخصات سنگ های گرانیت و تراورتن ایرانیاز مشخصات گرانیت و تراورتن می توان به زیبایی ظاهری آن ها اشاره کرد. تنوع طرح و رنگ در این سنگ ها بالا بوده و بسبب وجود رگه هایی که مخصوصا در تراورتن دیده می شود می توانند گزینه ی مناسبی برای زیباسازی نمای ساختمان باشند. 

نمای
بیرونی ساختمان به دلیل قرار گرفتن در مقابل انواع شرایط آب و هوایی، نیازمند یک
سنگ مقاوم می باشد. سنگ های گرانیت و تراورتن با داشتن این خاصیت می توانند نقش
مهمی در زیباسازی و افزایش طول عمر ساختمان داشته باشند
.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما