مرمر را چطور با قیمت مناسب بخریم

مرمر را چطور با قیمت مناسب بخریم که متضرر نشویم. راههای زیادی برای خرید انواع سنگهای مرمر وجود دارد. اما در واقع قیمت این سنگها نسبت به سنگهای ساختمانی دیگر بسیار بالا است. آیا راهی برای خرید ارزان این سنگها وجود دارد؟

مرمر را چطور با قیمت مناسب بخریم

مرمر را چطور با قیمت مناسب بخریم

مجتمع بزرگ صادراتی سنگهای اونیکس

پاسخ به این سوال قطعا به یک نیازسنجی درست مرتبط است. اگر می خواهید برای پروژه های داخلی خرید کنید شرایط با یک خرید صادراتی بسیار متفاوت است.
در حقیقت در خرید داخلی تصمیم گیرنده درباره حجم سفارش، سایز و ضخامت سنگها خود شما هستید. اما در یک سفارش صادراتی تمام این شرایط حکمی است که خریدار خارجی به شما داده است.
بنابراین، اولین فاکتور مهم مشخص شدن نوع خرید داخلی و یا صادراتی است. عامل مهم بعدی حجم سفارش شما است. اگر برای پروژه های داخلی نیاز به خرید 100 مترمربع مرمر آبی دارید، خیلی درگیر قیمت نباشید.
چون قیمت این سنگ در سورتهای مختلف کاملا مشخص است. پس بدون نگرانی خرید کنید. شاید برای پروژه داخلی خودتان قصد خرید عمده سنگهای مرمر را دارید.
در این صورت پیشنهاد می کنیم حتما خوب در بازار بچرخید و قیمتها و کیفیتها را بادقت بیشتری بررسی کنید.

چطور سنگ مرمر قیمت مناسب بخریم؟

مرمر را چطور با قیمت مناسب بخریم

شاید این سوال در حال حاضر ذهن شما را درگیر خودش کرده است. بعد از مشخص شدن نوع نیاز شما پاسخ های زیادی برای این سوال وجود دارد. اولین پاسخ مراجعه به بهترین تولیدکننده این سنگها است.
از کجا بهترین تولید کننده را پیدا کنیم؟ با کمی گشتن در بازار و پرس و جو بهترین ها را می توانید پیدا کنید. این کارخانه ها در بازار برند و معتبر هستند. با خیال راحت از آنها خرید کنید.
زیرا این تولیدکنندگان هیچ گاه اعتبار خودشان را برای یک خرید داخلی از بین نمی برند. کسب اعتبار در بازار به سالها زمان و زحمات شبانه روزی به دست می آید.
راه بعدی پیدا کردن بهترین تامین کنندگان در بازار سنگهای مرمر ایران است. چرا باید از تامین کنندگان سنگ بخریم؟ به این علت که این شرکتها در حجم بالایی از کارخانه ها سنگهای مرمر را خریداری می کنند.
تولید کنندگان با قیمت پایینی با این شرکتها معامله می کنند. بنابراین در بعضی از مواقع قیمت این تامین کنندگان حتی از تولید کنندگان نیز ارزانتر است.

بهترین قیمت ها را چطور پیدا کنید؟

تامین کنندگان سنگهای اونیکس

امروزه با رشد اینترنت اغلب تولید کنندگان و تامین کنندگان را به سادگی می توان در اینترنت سرچ کرد. طبیعتا، بهترین قیمتها را نیز می توان پیدا کرد. همیشه مثالها می توانند بهترین توضیحات را بدهند.
یک مشتری برای خرید متراژ بالایی از سنگهای مرمر سبز حرمی، آبی و صورتی با ما تماس گرفت. ما متوجه شدیم این مشتری قصد صادرات این سنگها را دارد.
تقریبا درباره بیشتر موارد به توافق رسیدیم. اما با توجه به حداقل قیمتی که ما به ایشان پیشنهاد دادیم، متاسفانه پرداخت ایشان چکی بود. مجموعه ما هم به هیچ وجه فروش چکی نداریم.
به همین علت این معامله انجام نشد. پیشنهاد می کنم در ابتدای مذاکره تمام موارد را با تولید کننده مطرح کنید. همچنین، حتما در مورد موضوع پرداخت خودتان با یکدیگر توافق کنید.

16

  1. می خواستم از شما تشکر ویژه داشته باشم بابت انتشار این مطالب با خریداران. بسیاری از خریداران متاسفانه این مطالب را نمی دانند و دچار دردسر می شوند.

  2. خیلی مفید بود. من مطالب زیادی را در سایت شما خوانده بودم اما نظری نداده بودم. اما در مورد این متن خیلی عالی بود و بی انصافی بود اگر تشکر نکنم.

  3. اگر همکاران قدیمی از شما قصد خرید چکی داشته باشند ، باز هم چکی کار نمی کنید؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما