مرکز خرید سنگ ساختمانی تراورتن صادراتی

سنگ تراورتن یکی از سنگ های پر استفاده در ساختمان ها می باشد که این سنگ ها یا در داخل کشور تولید می‌شود و یا از دیگر کشورها به ایران صادر می‌شود.

سنگ ساختمانی تراورتن صادراتی از کیفیت و ویژگی بسیار بالایی برخوردار است اما قیمت آن نسبت به سنگ های داخلی بیشتر است زیرا برای خرید این سنگ هزینه‌های گمرک و غیره را نیز باید پرداخت کرد اما بدانید که این سنگ کاربردهای بسیار زیادی در ساختمان دارد همچنین دارای تنوع رنگی و طراحی بسیار زیادی نمی باشد.

مرکز خرید سنگ ساختمانی تراورتن صادراتی

بررسی مشخصات سنگ تراورتن صادراتی

بررسی مشخصات سنگ تراورتن صادراتی

جالب است بدانید که سنگ تراورتن انواع مختلفی دارد و هر کدام از آنها از ویژگی‌های خاصی برخوردار هستند اما اکنون می خواهیم مشخصات کلی سنگ‌تراورتن را مورد بررسی قرار دهیم.

۱.کیفیت یکی‌از مهمترین ویژگی ها و مشخصات سنگ تراورتن فیزیکی می باشد اما اگر می خواهید از کیفیت این سنگ مطلع شوید در ابتدا باید سنگ‌ تراورتن را مورد آنالیز فیزیکی و شیمیایی قرار داد سپس هرچه آنالیز این سنگ به مقدار مورد نظر نزدیک تر باشد این سنگ مطلوب‌تر و از کیفیت بهتری برخوردار می‌باشد.

۲.شاید برایتان عجیب باشد اما بهتر است بدانید که سنگ‌ تراورتن از تنوع رنگی و طرحی بسیار کمی برخوردار است و دارای دو رنگ تیره و روشن می باشد رنگ روشن آن که مایل به کرمی است و دارای طرح های موج دار بسیار کمی می باشد از محبوبیت بیشتری در میان مردم برخوردار است و نوع دیگر آن سنگ تراورتن تیره می باشد که موج های آن منظم است اما باید بدانید که قیمت این سنگ از سنگ قبلی بیشتر است.

۳.سنگهای تراورتن در ساختمان‌ها بیشتر برای نمای ساختمان و دیوارها استفاده می‌شود همچنین اگر این سنگ‌ها در نمای ساختمان استفاده شود باید به گونه‌ای جلوی سقوط این سنگ‌ها گرفته شود به همین دلیل باید قطر و ضخامت این سنگ ها زیاد باشد و هرچه ضخامت سنگ ها بیشتر باشد قیمت آن نیز افزایش پیدا می‌کند.

توجه داشته باشید که سنگ تراورتن سفید یکی از پرمصرف ترین سنگ های ساختمانی می باشد که در میان مردم از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است بسیاری از مهندسان برای نمای ساختمان و دیگر مواردی از این وسایل استفاده می کنند.

سفارش عمده سنگ ساختمانی تراورتن صادراتی

سفارش عمده سنگ ساختمانی تراورتن صادراتی

اگر قصد خرید سنگ ساختمانی را دارید ما به شما سنگ تراورتن سفید را پیشنهاد می‌کنیم سفارش سنگ تراورتن بسیار آسان می باشد به گونه ای که شما می توانید از طریق سایت های اینترنتی معتبر سنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید و آن را سفارش دهید و یا به مکان های فروش این سنگ ها در سراسر کشور مراجعه کنید و سنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید.

انتخاب روش خرید سنگ به شرایط شما بستگی دارد اما حمل سنگ ها کمی دشوار می باشد که اگر سنگ ها را به تعداد عمده خریداری کنید حمل آن برای شما کمی دشوار می باشد که می توانید از دیگر ماشین های بزرگ برای حمل سنگ ها استفاده کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما