مرکز صادرات سنگ مرمر عمده

مرکز صادرات سنگ مرمر عمده در ایران با همت مدیران بازرگانی سنگ شگفت انگیز راه اندازی شد. بخش بزرگی از فعالیتهای صادراتی ما روی سنگهای مرمر انجام می شود. در ادامه بیشتر این موضوع را باز می کنیم و توضیح می دهیم.

سفارش خرید اسلب سنگ مرمر

مرکز صادرات سنگ مرمر عمده

خرید سنگ مرمر سفید

برای تحقق یک صادرات دائمی، نیاز به تولید با کیفیت و مطابق با استانداردهای دنیا برای هر کشوری وجود دارد. طبیعتا، ایران نیز یکی از همین کشورها است و همیشه قصد داشته تا در بازارهای جهانی حضور داشته باشد.
صادرات سنگهای ساختمانی یکی از قدیمی ترین کالاهای صادراتی در ایران است. زیرا کشور ما یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع سنگهای ساختمانی در دنیا است.
تقریبا هیچ کشوری تنوع سنگهای ساختمانی کشور ما را ندارد. پس با فهمیدن این مزیت بزرگ رقابتی باید بهترین برنامه ریزی را برای توسعه صادرات در کشور در نظر بگیریم.
بخشی از این برنامه ها به دوش ما است که تولید کننده این سنگها هستیم و بخش دیگری به عهده مسئولین کشور است. بسیار مهم است بدانیم که با صادرات درست و توسعه انواع سنگهای ساختمانی تا چه اندازه می توانیم ارزآوری داشته باشیم.

مرکز فروش عمده مرمر

قیمت مرمر کف سالن

بازرگانی سنگ شگفت انگیز یکی از بزرگترین اهداف خود را روی تولید باکیفیت و صادرات انواع سنگهای مرمر آغاز کرد. به خوبی به یاد دارم که در ابتدا ما فقط روی تولید و تامین این سنگها فعالیت می کردیم.
اما به مرور زمان تصمیم گرفتیم تا وارد بازارهای صادراتی کشورهای همسایه شویم. بدون شک، در ابتدا دشواری های زیادی داشتیم ولی به مرور زمان خوشبختانه توانستیم کار را به خوبی جلو ببریم.
برای شروع ما فقط مرمریت لاشتر را صادرات می کردیم. بعدها، سنگهای گرانیت، تراورتن، بازالت و اونیکس را نیز اضافه کردیم. در حال حاضر فقط سنگهای اونیکس را صادرات می کنیم.

بازاریابی برای صادرات سنگهای مرمر

سنگ مرمر ایران را صادرات می کنیم

یکی از بزرگترین چالشهای صادرکنندگان در هر محصولی، بدون تردید بازاریابی است. این مهارت یکی از مهمترین موضوعات در هر بیزنسی است. در واقع شما باید مشتری داشته باشید تا فروشی اتفاق بیفتد.
در بازار امروز هم حتما شنیده اید که مشتری پادشاه است. اما در مورد بازاریابی صادراتی شرایط کاملا متفاوت است. به هیچ وجه تصور نکنید این کار ساده است.
پیچیدگی ها و دشواری زیادی در این کار وجود دارد. بازرگانی سنگ شگفت انگیز یکی از بزرگترین و توانمندترین افراد را در بازارهای جهانی برای بازاریابی دارد.
به هین دلیل ما همیشه خریداران داخلی و خارجی زیادی را در کنار خودمان داریم. اگر شما نیز قصد دارید تا درامدهای بالای 100 میلیون تومان در ماه را تجربه کنید حتما با دپارتمان فروش ما تماس بگیرید و در اولین فرصت همکاری خود را با مجموعه ما شورع کنید.
شما نیز می توانید درآمدهای دلاری را تجربه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما