مرکز فروش سنگ تراورتن رامشه درجه یک

مرکز فروش سنگ تراورتن رامشه درجه یک بر این تلاش است تا انواع این سنگ ها را با کیفیت خیلی خوب روانه بازار کند و به این وسیله رضایت عموم مشتریان خود را نیز جلب کند و به این ترتیب بتواند تجارت خود را بسیار گسترش دهد.
 سنگ تراورتن یکی از با کیفیت ترین سنگ های موجود در بازار است و مصرف اصلی این اجناس در جهت دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان هاست. سنگ تراورتن رامشه درجه یک به دلیل عمر و ماندگاری طولانی، امروزه مورد توجه خیل عظیمی از افراد قرار گرفته است.مرکز فروش سنگ تراورتن رامشه درجه یک

مشخصات عمومی سنگ تراورتن رامشه

مشخصات عمومی سنگ تراورتن رامشه قطعا با دانستن مشخصات عمومی سنگ تراورتن رامشه ممتاز می توانید خرید آن را با خیال راحت تر و کیفیت ایده آل انجام دهید. سنگ تراورتن رامشه یک سنگ بسیار مقاوم در برابر وزن های سنگین می باشد. این سنگ تا وزن ۱۵۰ کیلوگرم را می تواند تحمل کند.

همچنین این سنگ در برابر عوامل محیطی به غیر از سرما، از خود مقاومت زیادی نشان می دهد. این سنگ ها تنوع رنگ و طرح گسترده ای دارند و قطعا وجود این تنوع باعث افزایش حجم فروش آن ها شده است.

امروزه شاهد این امر هستیم که سرانه فروش سنگ تراورتن رامشه به صورت روزانه در حال افزایش شگرفی می باشد. سنگ تراورتن عاری از هر گونه آلودگی به مواد مصنوعی می باشد و این امر باعث شده تا از دیگر سنگ های ساختمانی موجود در بازار متمایز شود.

لازم به ذکر است که قیمت سنگ تراورتن رامشه از سایر سنگ های موجود در بازار نیز بسیار مناسب تر است.

مزایا و معایب سنگ تراورتن رامشه

مزایا و معایب سنگ تراورتن رامشه سنگ تراورتن رامشه نیز مانند سایر اجناس موجود در بازار، مزایا و معایبی دارد که در این قسمت آن ها را بررسی می کنیم. مزیت های سنگ تراورتن رامشه به شرح زیر می باشد:

  • سنگ تراورتن از مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربه، حرارت و… برخوردار است و به این دلیل طول عمر زیادی دارد.
  • سنگ تراورتن از ظرافت و زیبایی خیلی مناسبی برخوردار است و به همین دلیل در جهت استفاده در دکوراسیون داخلی و خارجی منزل بسیار کاربرد دارد.
  • رنگ بندی این سنگ ها بسیار زیبا می باشد و همچنین تنوع آن ها نیز خیلی زیاد است.
  • قیمت تراورتن رامشه به نسبت سایر سنگ های موجود در بازار خیلی مناسب تر است.

لازم به ذکر است که معایب سنگ رامشه نیز به شرح زیر می باشد:

  • رنگ و طرح این سنگ ها معمولا یکنواخت نیست.
  • آب آسیب جدی به سنگ تراورتن وارد می کند و اگر مدت زمان زیادی خیس باشد قطعا صدمه خواهد دید.
  • مقاومت تراورتن رامشه در برابر سرما کم می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما