مرکز فروش سنگ گرانیت هرسین در تهران

سنگ گرانیت هرسین یکی از سنگ های زیبا و مقاوم جهت نماهای داخلی و خارجی ساختمانها و مراکز تجاری و کلیه مکانها می باشد، این نوع سنگ که از برترین و مشهورترین معادن تولید سنگ در شهر هرسین واقع در کرمانشاه  فرآوری می شود به سنگ هرسین معروف بوده و در گروه سنگ های با رنگ زمینه کرم ، سفید و شکلاتی و  طیف رنگی متفاوت دیگر قرار می گیرد. فروش سنگ گرانیت هرسین از طریق مرکز فروش این محصول در تهران   با ارزانترین قیمت به صورت عمده امکان پذیر می باشد.

مرکز فروش سنگ گرانیت هرسین در تهران

اطلاعاتی درباره معدن های سنگ گرانیت هرسین

اطلاعاتی درباره معدن های سنگ گرانیت هرسین معدن های سنگ گرانیت هرسین در استان کرمانشاه واقع در شهر هرسین در کشور ایران می باشد. ابن سنگ از معادن به صورت لایه برداری شده و توده ای استخراج می شود، این سنگ دارای زمینه کرم و مایل به رگه های خاکستری رنگ می باشد و به این رگه های موحد در این زمینه کرم رنگ، شاخ گوزنی یا کریستالی نیز گفته می شود.

سنگ هرسین از دو بخش کاری مجزا به نام های متفاوت سنگر سردار و سنگ شهاب استخراج و فرآوری می گردد. این سنگ به علت مقاومت بالا در برابر حرارت و سرما در ردیف مقاومترین سنگها شناخته می شود.

سنگ گرانیت هرسین یک سنگ طبیعی است، سنگی تزیینی بسیار زیبا که طبیعت برای ما هدیه آورده است.این سنگ زیبا مهمترین ویژگی بارز آن متخلخل بودن است که در انواع مختلف از جمله درجه بندی شده و کیفی بودن و همچنین رنگ آن در بازار عرضه می گردد این سنگ ارزشمند در زمان فرآوری از مواد مرغوبی پر می شود که مقاومت آن را در برابر انواع عوامل فرسایشی بالا می برد.

مشخصات فنی سنگ گرانیت هرسین

مشخصات فنی سنگ گرانیت هرسین مشخصات فنی سنگ گرانیت هرسین را می توان به موارد زیر تقسیم بندی کرد:

• دارای رنگ کرم مایل به خاکستری

• تهیه شده در معدن سنگ هرسین در  استان کرمانشاه و شهر هرسین 

• فرآوری طولی و تایل شده

• مورد استفاده در دیواره های داخلی ساختمان، سنگفرش واحد های تجاری و اداری، دکوراتیو سرویس های بهداشتی، سنگفرش اماکن مذهبی، سنگفرش پارکینگ، سنگفرش واحد های مسکونی

• دارای ساب پذیری و رزینها و ضخامت های متنوع

مشخصات گرانیت هرسین بسیار خاص و منحصر به فرد می باشد.ضخامت سنگ گرانیت هرسین  معمولا از  دو سانتی متر و بالاتر  می باشد و سطحی بسیار صیقلی و صاف داشته و در تمام ابعاد درخواستی می توان آن را تهیه نمود.

تمام ابعاد و ضخامت های این سنگ خاصیت فورمج و بوکمج را دارد، ضخامت گرانیت هرسین با توجه به کیفیت بسیار عالی و متفاوت و  مناسب بوده و از دو الی چهار سانتی متر متغیر می باشد. انواع گرانیت هرسین در اسلب های متفاوت و رنگ های متنوع  در نمایندگی فروش این محصول و باب میل تمامی سلیقه ها با نهایت کیفیت عرضه می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما