مرکز فروش عمده سنگ تراورتن در شیراز

برای خرید سنگ تراورتن شیراز بهترین و مناسب ترین راه مراجعه به مرکز فروش عمده سنگ تراورتن در شیراز است. به این صورت می توان انواع مختلف و گوناگونی از این سنگ ها را در رنگ بندی ها مختلف و متنوع خریداری کرد. خرید عمده از این مرکز مزیت های زیادی دارد، که از جمله آن می توان به خرید با کیفیت و با قیمت مناسب و ارزان اشاره کرد.

مرکز فروش عمده سنگ تراورتن در شیراز

ویژگی های مهم سنگ تراورتن ایرانی

ویژگی های مهم سنگ تراورتن ایرانی یکی از محبوب ترین و بهترین نوع سنگ مرمر ایرانی سنگ تراورتن است. این سنگ ها در مقایسه با انواع سنگ های دیگر دارای ویژگی ها و خصوصیاتی است، که سبب تمایز و تفاوت آن از دیگر سنگ ها شده است. از جمله ویژگی تراورتن ایرانی می توان به این موارد اشاره کرد:

  • مقاومت بالا: سنگ های تراورتن لایه لایه هستند. ولی با این حال، مقاومت بالایی دارند و به راحتی تخریب و از بین نمی روند.
  • عایق بودن: این سنگ ها به دلیل ضخامت بالایی که دارند، عایق خوبی هستند. با استفاده از آن ها می توان در برابر گرما و سرما و همچنین صدا عایق مناسبی ایجاد کرد.
  • عدم نیاز به مرمت: با توجه به کیفیت بالایی که دارند، به مرمت و مراقبت های خاصی نیاز ندارند. بلکه برای طولانی مدت می توان از آن ها استفاده نمود.در بلند مدت در آنها تغییراتی ایجاد نمی شود و علاوه بر آن در برابر مواد شیمیایی نیز مقاومت بالایی دارند.
  • تنوع در رنگ بندی: تراورتن های ایرانی در بخش های مختلفی از کشور تولید می شوند. به همین دلیل مدل ها و طرح های زیادی دارند. امروزه می توان به تراورتن ابیانه، اصفهان، دامغان، بوکان و غیره اشاره کرد. هر کدام از این مدل ها ضمن داشتن تنوع بالا، مقاومت زیادی نیز دارند.
  • استفاده گسترده: از انواع سنگ های تراورتن می توان در  نمای داخلی و یا خارجی ساختمان استفاده کرد. بنابراین این سنگ ها استفاده های زیادی دارند.

طرح و رنگ های متنوع سنگ تراورتن شیراز

طرح و رنگ های متنوع سنگ تراورتن شیراز در میان انواع سنگ پله شیراز تراورتن یکی از بهترین و محبوب ترین آنها می باشد. این سنگ امروزه با تنوع رنگی بالا تولید و به بازار مصرف عرضه می شود. از جمله رنگ هایی که تراورتن دارد می توان به رنگ های سفید، قهوه ای مایل به قرمز، قهوه ای، کرم و طلایی و حتی در سایه ها و زمینه های قرمز، صورتی و نارنجی اشاره کرد. علاوه بر آن برخی از سنگ های تراورتن دارای رگه های از سیاه و سفید می باشند که بر زیبایی و جذابیت آن ها افزوده است. بنابراین به طور کلی می توان گفت که این سنگ ها تنوع رنگ ها و طرح های بسیار بالایی دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما