مرکز پخش سنگ گرانیت تزیینی در کشور

سنگ گرانیت تزیینی از جمله سنگ های آذرین است که به صورت طبیعی از معادن مختلف قابل استخراج می باشد و سپس با استفاده از ماشین آلات و دستگاه های مخصوص فرآیندهای مختلفی را بر روی آن انجام می دهند و در انتها از آن برای تزئین کردن و زیباسازی ساختمان در قسمت های مختلفش استفاده می کنند. این محصول که به آن سنگ خارا نیز گفته می شود علاوه بر اینکه بسیار زیبا است از مقاومت بسیار زیادی نیز برخوردار می باشد. برای آشنایی با مشخصات و کاربرد آن ادامه مطلب را دنبال کنید.مرکز پخش سنگ گرانیت تزیینی در کشور

مشخصات انواع سنگ گرانیت

مشخصات انواع سنگ گرانیت یکی از مهم ترین سوالات متقاضیان و خریداران انواع سنگ های گرانیتی این است که مشخصات سنگ گرانیتی چیست و این محصول دارای چه ویژگی هایی می باشد؟ کانی های مختلفی درون سنگ گرانیتی وجود دارد که کوارتز، فلدسپار، میکا و… از جمله برخی از کانی های موجود در آن محسوب می شود. در حالت کلی می توان گفت با توجه به ترکیباتی که در این محصول وجود دارد به انواع مختلف با رنگ بندی گوناگون تقسیم بندی می شود که سنگ های سیاه، سبز، طوسی و… از جمله برخی از رنگ های آن به شمار می رود.

این محصول بسیار سخت و مقاوم است و در مقابل حرارت های زیاد از خود مقاومت نشان می دهد . به جرات می توان گفت میزان دوام و مقاومت آن به نسبت سنگ های دیگر مانند مرمر، تراورتن و… بیشتر می باشد. علاوه بر موارد گفته شده یکی از مهم ترین ویژگی هایی که این محصول دارد و به راحتی و با چشم نیز قابل مشاهده است شیوه دانه بندی آن می باشد که بسیار بزرگ و درشت می باشد.

موارد کاربرد سنگ گرانیت در ساختمان

موارد کاربرد سنگ گرانیت در ساختمان سنگ گرانیتی به دلیل اینکه دارای کیفیت بسیار بالایی هستند و به تناسب کیفیت آن از قیمت مناسبی نسز برخوردار است در موقعیت و مکان های مختلفی قابل استفاده می باشد که از جمله برخی از کاربرد سنگ گرانیتی در ساختمان عبارتند از:

  • کانتر آشپزخانه؛ این محصول مقاومت بسیار بالایی در برابر حرارت های زیاد دارد به همین دلیل بهترین گزینه برای استفاده در کانتر آشپزخانه می باشد که افراد مختلف به راحتی می توان ظرف های داغ را بدون نگرانی از خراب شدن بر روی آن قرار دهند.
  • سنگ راه پله؛ این سنگ به دلیل اینکه به دلیل  رفت و آمد های زیاد دچار خرابی و فرسودگی نمی شود به عنوان گزینه مناسب برای استفاده در راه پله به شمار می رود.
  • ‌کفپوش؛ به دلیل زیبایی طبیعی و رنگ بندی های متنوعی که این سنگ دارد بهترین انتخاب براب کفپوش ساختمان است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما