معروفترین سنگهای مرمر ساختمانی

معروفترین سنگهای مرمر ساختمانی را در این مطلب در کنار شما عزیزان بررسی می کنیم. خوشبختانه، معادن زیادی در کشور ما در حال استخراج و تولید انواع سنگهای مرمر هستند. این سنگها از تنوع زیادی در رنگ و کیفیت برخوردار هستند.

قیمت تعاونی سنگهای اونیکس ساختمانی

معروفترین سنگهای مرمر ساختمانی

فروش سنگ مرمر چکی؟

سنگهای ساختمانی به عنوان یکی از مهمترین مصالح ساختمانی در تمام دنیا شناخته می شوند. این سنگها دارای خصوصیات و تنوع مختلفی هستند. برای مثال برخی از این سنگها مانند سنگهای تراورتن فقط در نمای ساختمانها کاربرد دارند.
برخی دیگر مانند گرانیت مناسب کفپوش و دیوارها هستند. دسته بعدی مانند سنگهای مرمریت و اونیکس (مرمر) فقط باید در فضاهای داخلی به کار روند. در این بین سنگهای مرمر از زیباترین و خاص ترین انواع سنگهای ساختمانی در ایران و جهان هستند.
در مورد کاربردهای این سنگها در وبسایت ما مطالب زیادی در گذشته منتشر شده است. از علاقمندان دعوت می کنیم تا این مطالب را مطالعه کنند و برای دوستان و همکاران خود نیز ارسال کنند.
با توجه به تنوع زیاد این سنگها و در نظر گرفتن این موضوع که مرتب معادن جدید سنگهای مرمر راه اندازی و به بهره برداری می رسد انتخاب سنگهای معروف مرمر کمی دشوار است.
اما ما سعی می کنیم تا پرکاربردترین و پرفروش ترین نمونه های سنگهای اونیکس را برای مصارف داخلی و صادرات معرفی کنیم. پیشنهاد می کنم حتما تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید. قرار است نکات جذاب زیادی را در مورد سنگهای مرمر بررسی کنیم.

معرفی سنگهای مرمر قدیمی بازار

فروش سنگ مرمر صورتی

از گذشته دور تاکنون سنگهای مرمر مختلفی در بازار بودند که بعد از گذشت چندین سال استخراج، به دلایل مختلفی معدن این سنگها تعطیل شد. شاید بپرسد چرا؟
یا بازار دچار نوسانات عجیبی شد و این سنگها مشتریان و بازار خود را از دست دادند و یا کیفیت سنگ این معادن خراب شد. اتفاقات مختلفی همیشه در بازار ایجاد می شود.
شاید برخی از این اتفاقات به سود شما باشد و گاهی نیز به ضرر شما تمام می شود. به هر حال این سنگها گاهی پرفروش می شوند و گاهی علیرغم تلاشهای زیادی که انجام می شود متاسفانه فروش خوبی ندارند.
اما سنگهای مرمر آبی و صورتی نقده، سبز کرمان، پرتقالی بیرجند و بجنورد، سفید قروه و بناتی کرمان از گذشته تاکنون در بازار بوده و هستند. این سنگها امتحان خود را در طی سالها حضور در بازار پس داده اند و از اعتبار بالایی نزد تولید کنندگان و خریداران برخوردار هستند.

جدیدترین سنگهای مرمر ساختمانی

خرید سنگ اسلب مرمر

همانطور که در ابتدای این مطلب بیان کردیم معادن زیادی شروع به تولید سنگهای جدید می کنند. این سنگها به مرور زمان وارد بازار می شوند و مشتریان خود را در گذر زمان پیدا می کنند.
در طی سالهای اخیر این اتفاق برای سنگهای مختلفی افتاده است. برخی از این سنگها عبارتند از مرمر رومانسی، پرنس، دیاموند، بلک رز و گلدن کلودی. اوقعا زیبایی این سنگها حیرت انگیز است و نظر هر خریداری را به خود جلب می کنند.
بازرگانی سنگ شگفت انگیز در سالهای اخیر تولیدات زیادی از سنگهای مرمر را روانه بازار کرده است. انواع مرمر عسلی و لیمویی از نمونه های این سنگها هستند. البته، معادن زیادی در حال حاضر به تازگی بازگشایی شده اند و در حال استخراج کوپ سنگهای مرمر هستند. به زودی شاهد حضور این سنگها در بازار نیز خواهیم بود.

تنوع سنگهای مرمر

بازرگانی سنگ شگفت انگیز

بازرگانی سنگ شگفت انگیز در تلاش است تا بتواند با بهره گیری از خدمات نوین در صنعت سنگ ایران بتواند بیش از پیش رضایت شما را جلب کند. برای دستیابی به این هدف تصمیم به راه اندازی نمایندگی خود در استانهای مختلف گرفتیم.
خوشبختانه نمایندگی اصفهان، شیراز و تبریز تاکنون راه اندازی شده است. در حال راه اندازی نمایندگی کرج، مهاباد نیز هستیم. امیدواریم تا این اقدامات باعث تسهیل خرید شما عزیزان شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما