مهمترین تولیدات سنگ مرمر

مهمترین تولیدات سنگ مرمر در ایران بسیار متفاوت است. البته شرایط و سلیقه بازار ایران نسبت به بازارهای صادراتی بسیار متفاوت است. در واقع می توان گفت مشتریان صادراتی کاملا در دنیای دیگری از تولیدات سنگهای مرمر (اونیکس) هستند.

مهمترین تولیدات سنگ مرمر

مهمترین تولیدات سنگ مرمر

مهمترین تولیدات سنگ مرمر

شاید در نگاه اول مقایسه تولیدات سنگهای مرمر در ایران و کشورهای دیگر کار بیهوده ای به نظر برسد. اما اگر اجازه دهید کمی این دو بازار را با یک دیگر مقایسه کنیم ممکن است به نتایج خوبی برسیم.
پس لطفا تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید. همانطور که می دانید بازار ایران یک بازار بی نظیر برای تولید سنگهای اونیکس است. توجه کنید گفتم برای تولید سنگهای اونیکس.
اما برای فروش این سنگها داستان کاملا متفاوت است. ایرانیان از گذشته تاکنون علاقمند به تولید محصولات مختلف بوده اند. در پرانتز عرض کنم که امروز چین برای تمام مردم دنیا در حال تولید است.
حال شما پاسخ این سوال را بدهید. آیا ایران امکان رقابت با تولیدکنندگان چینی را دارد؟ قطعا پاسخ خیر است. در نتیجه دوران تولید در ایران دیگر به سر رسیده است.
چون چینی ها این تصمیم را برای کل دنیا گرفته اند. اکنون این سوال مطرح می شود که آیا تولید سنگ مرمر را با توجه به این شرایط در دنیا انجام دهیم؟ جواب ما بله است. فقط محصولاتی که چینی ها نتوانند به سرعت کپی کنند و دوباره بازارها را قبضه کنند.

تولید هوشمند سنگهای مرمر ساختمانی

مهمترین تولیدات سنگ مرمر

آیا با توجه به شرایطی که عرض کردم تولیدکنندگان ما هوشمندانه سنگهای مرمر تولید می کنند؟ پاسخ خیر است. اغلب تولیدات سنگهای ساختمانی در ایران متاسفانه خام فروشی می شود.
در حالی که با کمی دقت و مطالعه در بازارهای دنیا می توان محصولاتی را تولید کرد که یونیک باشد. یعنی قابلیت رقابتی کمی دارند و به سادگی نمی توان آنها را کپی کرد.
اقتصاد چین بسیار قدرتمند است. این موضوع را امروزه هر بچه ای نیز می داند. شخصا معتقدم که با کمی هوشمندی و جسارت می توان آنها را از بازار حذف کرد و یا حتی کمی به عقب راند.
اگر شما یک تولید کننده باشید ممکن است بگویید دولتها حمایت نمی کنند. بله کاملا حق با شما است. دولتها با مسائل زیادی درگیر هستند و با حداکثر توان، تلاش می کنند تا بتوانند مسائل خودشان را حل کنند.
اعتقاد دارم در شرایط یک نبرد اقتصادی بزرگ در تمام دنیا هستیم. این وظیفه بخش خصوصی است که وارد گود شود. البته به مسائل بخش خصوصی نیز اشراف دارم. به هر حال این مسائل با اتحاد و همدلی حل شدنی است. همانطور که چینی ها توانستند ما نیز می توانیم.

بهترین تولیدات سنگ مرمر کارخانه ما

مهمترین تولیدات سنگ مرمر

سنگ شگفت انگیز سالهای زیادی در عرصه تولید انواع سنگهای ساختمانی فعالیت می کند. طبیعتا، در طی این سالها مجموعه ما صاحب تجربیات فراوانی شده است.
بخش بزرگی از فعالیتهای ما متمرکز روی صادرات است. در حقیقت ما به عنوان بخش خصوصی وظیفه خودمان می دانیم تا بتوانیم برای کشور در سخت ترین شرایط ارز آوری کنیم.
شرایط به هیچ وجه آسان نیست. اما ما از تمام ظرفیتهای خودمان برای بهبود و بالا بردن کیفیت تولید سنگهای مرمر بهره می بریم. انواع سنگهای مرمر رومانسی، پرنسس، بلک رز، گلدن کلودی و دیاموند از محصولات تقریبا جدید ما هستند. ولی انواع سنگهای مرمر آبی، سبز، صورتی، سفید، نباتی، لیمویی، پرتقالی و دودی را نیز اولید و فرآوری می کنیم.

تولید یا خام فروشی سنگهای مرمر

مهمترین تولیدات سنگ مرمر

شاید شما نیز بارها این سوال را شنیده باشید. مطمئن هستم هر فردی پاسخ خاص خودش را دارد. اما مجموعه ما مخالف هر گونه خام فروشی است. چرا؟
زیرا هیچ کشوری در دنیا حتی افغانستان این کار را نمی کند. منابع یک کشور سرمایه های آن کشور هستند. ما یک معدن در استان فارس داشتیم. نمایندگان کشورهای مختلف دنیا برای خرید کوپ مراجعه می کردند.
اما ما موافقت نکردیم و همان افراد مجبور شدند تا اسلب و تایل این سنگها را گرانتر از خود ما خریداری کنند. این بحث بسیار طولانی است و شاید بتوان در مورد آن کتاب نوشت.
حتما سعی می کنیم تا در آینده نیز این موضوع را پیگیری کنیم. امیدوار هستیم تا بتوانیم با اتحاد و همدلی جلوی این معضلات را بگیریم و کشورمان را نجات دهیم.
اگر به دنبال خرید سنگهای مرمر متنوع و خاص هستید لطفا با دپارتمان فروش ما تماس بگیرید. همکاران ما آماده پاسخگویی به شما دوستان گرامی هستند و همچنین می توانید از مشاوره رایگان ما نیز بهره مند شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما