نمایندگی فروش سنگ تراورتن آذرشهر مرغوب

سنگ تراورتن یکی از مهمترین سنگهای تزیینی در معماری به حساب می آید. تنوع رنگی و الگویی بالایی که در سنگهای تراورتن وجود دارد آن را به انتخابی گسترده برای طراحی نمای ساختمانها، دیوارها، کف پوشها، کف استخرها و سنگ فرشها تبدیل کرده است. 

یکی از مرغوبترین سنگ های تراورتن، سنگ تراورتن آذرشهر است که بیشتر در رنگهای قرمز و با کیفیتی بسیار مرغوب در بازار عرضه می شود. نمایندگی فروش سنگ تراورتن آذرشهر در بیشتر شهرهای ایران مسئولیت عرضه خدمات را بر عهده دارد.

نمایندگی فروش سنگ تراورتن آذرشهر مرغوب

معرفی انواع مدل های سنگ تراورتن آذرشهر

معرفی انواع مدل های سنگ تراورتن آذرشهرسنگ تراورتن آذرشهر در دو نوع موج دار و بی موج فرآوری می شود. این سنگ در انواع رنگهای سیلور، لیمویی و قرمز در بازار مشاهده می شود که رنگ قرمز آن اصلی ترین مشخصه تراورتن آذرشهر است.

سنگ تراورتن قرمز آذرشهر یکی از بی نظیرترین تراورتن های دنیا محسوب می شود که مشابه آن در هیچ جایی نیست. مقاومت آن در برابر نور آفتاب، سرما و گرما بسیار بالا است به همین دلیل برای کلیه فضاهای ساختمانی مانند نما،فضاهای داخلی و سنگ فرش مناسب است. کم رنگ و پر رنگ بودن قرمزی آن حائز اهمیت است و اصولا آن را بر طبق رنگ آن دسته بندی می کنند.

سنگ تراورتن لیمویی دارای طیف رنگی زرد است که در دو مدل ساده و طرحدار در ابعاد مختلف تولید می شود. این سنگ نیز دارای مقاومت بالایی است و سطحی صاف و صیقلی دارد.

سنگ تراورتن سیلور آذرشهر یکی از زیباترین سنگهای تزیینی در بین انواع سنگهای سیلور است. این سنگ نسبت به سایر نمونه های سیلور از طرح های منظم تری برخوردار است. زمینه این سنگ دودی با رگه های سفید و گاها طلایی است. مقاومت بالایی دارد و در قسمت های مختلف ساختمان برای به کار می رود.

مراحل تولید سنگ تراورتن آذرشهر

مراحل تولید سنگ تراورتن آذرشهرسنگ تراورتن نوعی سنگ آهک است که در چشمه های معدنی آب داغ در سراسر کشور شکل می گیرد. البته سنگهایی که از هرکدام از این معادن استخراج می شوند از لحاظ رنگ، کیفیت و رگه با یکدیگر متفاوت اند و دلیل آن هم تغییرات زمین شناسی مربوط به هر معدن است.

اولین کار در تولید سنگ تراورتن، استخراج آن است که به روش های مختلفی انجام می شود. برای استخراج این سنگ معمولا از چند روش مختلف استفاده می کنند. استفاده از ماشین های کانالینگ، سیم اره، اره های زنجیری و ماشین برش به وسیله فشار آب از جمله روشهایی هستند که برای استخراج سنگ تراورتن به کار می روند.

هر کدام از این روشها با توجه به شرایط موجود به کار می رود. بعد از استخراج، سنگها به کارخانه منقل می شوند تا با استفاده از تجهیزات برش تخصصی، سنگها در اندازه های مختلف برش داده شوند.

در ابتدا قطعات سنگ تراورتن در یک اندازه برش داده می شود و سپس با فرآیندهای مختلفی که روی آن انجام می شود برای استفاده به فروشگاه منتقل می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما