نکات محرمانه خرید سنگ مرمر

نکات محرمانه خرید سنگ مرمر که هیچ فردی در بازار به شما نمی گوید. با در نظر گرفتن این نکات به شما قول می دهم که بهترین خریدها را خواهید داشت. بسیاری از این نکات بسیار می تواند برای شما راهگشا باشد.

نکات محرمانه خرید سنگ مرمر

نکات محرمانه خرید سنگ مرمر

نکات محرمانه خرید سنگ مرمر

شاید در ابتدای این مطلب این سوال برای شما پیش بیاد که چرا باید این اسرار منتشر شود؟ تمام هدف مجموعه ما افزایش رضایتمندی مشتریان گرامی است.
به همین علت نیاز هست که شما عزیزان درباره این سنگها بیشتر بدانید. هرچقدر که بیشتر بدانید هم روی کیفیت تولیدات ما تاثیر دارد و هم روی کیفیت خرید.
پس مطرح کردن این موضوعات یک معامله برد برد برای هر دو طرف خریدار و فروشنده در بازار این سنگها است. بنابراین ما اعتقاد داریم که دانستن این مطالب حق شما عزیزان است.
بعلاوه، یقین داریم این موضوع باعث بردن کیفیت تولیدات همکاران ما نیز می شود. به طور قطع کیفیت تولیدات موجود در بازار توسط همکاران ما در حال حاضر نیز بسیار عالی و بالا است.

هدف شما از خرید سنگ مرمر چیست؟

نکات محرمانه خرید سنگ مرمر

بدون شک پاسخ این سوال برای راهنمایی ما بسیار کارساز است. ابتدا این سوال مطرح می شود که چه کسی به شما پیشنهاد خرید سنگهای مرمر را داده است؟
آیا یک متخصص و یا شما با سلیقه خودتان سنگ مرمر را انتخاب کردید؟ طبیعتا، اگر این انتخاب توسط یک متخصص بوده که درست است اما اگر انتخاب شما بوده ممکنه نادرست باشه.
یک انتخاب نادرست سنگ می تواند خسارتهای زیادی را برای پروژه شما داشته باشد. خوشبختانه اغلب این انتخابها توسط مهندسین و متخصصین است.
معولا هدف از انتخاب این سنگها، زیبایی این سنگها است. خاصیت عبور نور این سنگها باعث می شود تا مشتریان در فضاهای داخلی این سنگها را نصب کنند.

انتخاب درست سنگ مرمر

نکات محرمانه خرید سنگ مرمر

گام بعدی شما در خرید سنگ مرمر انتخاب درست مطابق با نیاز شما است. فرض می کنیم این گام را نیز درست برداشتید. اکنون در کارخانه هستید و در حال انتخاب سنگ.
اینجا همان جایی است که اسرار زیادی وجود دارد. شما باید در کارخانه و حین خرید نکات زیادی را مدنظر داشته باشید. ممکن هست برای بار اول اقدام به خرید سنگ مرمر می کنید.
پیشنهاد می کنیم حتما با یک فرد متخصص برای خرید بروید. حضور این فرد بسیار برای شما موثر خواهد بود. احتمالا اگر تنها بودید حتما این نکات را رعایت کنید. خیلی نگران قیمت سنگ مرمر نباشید.
تمام تمرکز شما روی کیفیت این سنگها باشد. با دقت فراوان روی سطح سنگ را دست بکشید. قطعا سطح روی سنگ صیقلی هست. از بالا تا پایین چک کنید که سطح سنگ ترک خوردگی نداشته باشد. توصیه می کنیم حتما به پیشنهادات فروشندگان نیز توجه کافی را داشته باشید.

این موارد را حتما چک کنید

نکات محرمانه خرید سنگ مرمر

اندازه سنگها رو حتما چک کنید. مطابق با سایز مورد نیازتان سنگهای مرمر را خریداری کنید. مورد مهم بعدی چک کردن ضخامت سنگها است. بدون شک، این موارد توسط تولیدکنندگان سنگهای مرمر قبلا با دقت بالایی انجام شده است.
حتما اجازه دهید خود کارخانه برای انتقال سنگها ماشین بگیرند. چون باربری ها با این کارخانه ها همکاری می کنند سعی می کنند ماشینهای خوبی را برای آنها بفرستند.
تا در آینده بتوانند این مشتریان را برای خودشان حفظ کنند. بهتر است از این مزیت خوب شما نیز بهره مند شوید. سعی کنید حتما در زمان بارگیری سنگهای خودتان حضور داشته باشید. از کارگران بارچین خواهش کنید تا با دقت بیشتری سنگها را جا به جا و بارچینی کنند.

نصب سنگهای مرمر در پروژه های شما

نکات محرمانه خرید سنگ مرمر

فرض می کنیم شما تمام مراحل را با موفقیت پشت سر گذاشتید. حالا سنگها در پروژه شما هستند. اکنون نیاز به تیم حرفه ای سنگ کاری دارید. قبل از انتخاب تیم سنگ کار حتما نمونه کار این تیمها را مشاهده کنید.
حتی اگر به افراد حرفه ای نیاز داردی می توانید از تیمهای ما نیز بهره ببرید. بازرگانی سنگ شگفت انگیز بیش از ۹۰ تیم سنگ کار در شهرهای مختلف ایران دارد.
حتما در زمان نصب سنگها نظارت کنید و در محل کار حضور داشته باشید. مزیت استفاده از افراد حرفه ای سنگ کار این است که پرتی سنگ کمتری خواهید داشت. همیشه مقداری از سنگها را برای آینده و اتفاقات غیرمترقبه ذخیره کنید. حتما در آینده این ذخایر به درد شما می خورند. اگر قصد خرید انواع اسلب سنگهای مرمر را داردی با دپارتمان فروش مجموعه ما تماس بگیرید.

30

  1. شماره تماس معدن لایمستون مرودشت را برای خرید کوپ این سنگ نیاز داریم.

  2. می خواهیم برای یک پروژه ساختمانی در کردان 200 متر مرمر آبی خریداری کنیم. لطفا راهنمایی کنید.

    • لطفا فرم همکاری در صفحه خانه را تکمیل کنید. همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

  3. یک واحد آپارتمان در فردیس کرج را با سنگ مرمر صورتی تهاتر می کنیم. اگر تمایل دارید بفرمااید خدمت برسیم.

  4. یک کارخانه سنگبری تعطیل داریم در رضوانشهر. اگر تمایل به همکاری با ما داربد بفرمایید.

    • با افتخار در خدمت شما هستیم.
      لطفا فرم همکاری در صفحه خانه را تکمیل کنید. همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

  5. مطالب شما را مطالعه کردم. خیلی عالی بود. امیدواریم از این مطالب بیشتر منتشر کنید.

  6. سلام، از خوندن این مقاله لذت بردم. کاملا قابل تشخیص هست که نویسنده فردی حرفه ای در زمینه شناخت سنگ از صفر تا صد هست. مرحبا به گروه شما

  7. سلام، من قصد خرید سنگ دارم برای پروژه ای که دارم میسازم. سئوالی که دارم این هست که میشه از حضور و نظر کارشناسان شما در زمان خرید سنگهام استفاده کنم؟

    • بله حتما می توانید. لطفا با دپارتمان فروش مجموعه ما تماس بگیرید. همکارانم شما را راهنمایی می کنند.

  8. لطفا برای خرید بوک مچ و فورمچ آدرس کارخانه با قیمت مناسب بدید

    • لطفا فرم همکاری را تکمیل و ارسال کنید. هکاران ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

  9. برای صادرات اسلب اونیکس سفید کرمان نیاز به راهنمایی شما داریم.
    لطفا بفرمایید چطور با شما تماس بگیریم.

    • لطفا فرم همکاری را تکمیل و ارسال کنید. هکاران ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

  10. این مطلب جای کار بیشتری داشت. ای کاش بیشتر توضیح داده بودید.
    ولی درباره انتشار این مطالب سپاس فراوان

    • حتما سعی می کنیم تا باز هم در آینده از این مطالب بیشتر منتشر کنیم.
      لطفا ما را همراهی کنید.

  11. یک مشتری کوپ مرمر دودی سفارش داده است. چند روز هست داریم تلاش می کنیم بتونیمشماره معدن رو پیدا کنیم. موفق نشدیم . کسی هم راهنمایی نمی کنه. ممنون میشم اگر راهنمایی کنید.

  12. کارخانه شما تایل این سنگها را هم تولید می کند؟
    چرا فقط اسلب مرمر تولید میشه؟

    • چون این سنگها بسیار گران هستند. برای جلوگیری از پرتی این سنگها فقط به صورت اسلب تولید می شوند.

  13. شما مشهد هم کارخانه دارید؟
    برای خرید گرانیت پرسیدم.
    برای صادرات به گرجستان.

  14. نیازمدن 250 تن کوپ گرانیت مشکی هستیم.
    شما معدن گرانیت مشکی دارید؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما