واقعیت جالب درباره سنگهای مرمر

واقعیت جالب درباره سنگهای مرمر باعث می شود تا در خریدتان بیشتر از گذشته دقت به خرج دهید. در واقع واقعیتهای زیادی پیرامون سنگهای مرمر وجود دارد که دانستن آن خالی از لطف نیست.

واقعیت جالب درباره سنگهای مرمر

واقعیت جالب درباره سنگهای مرمر

واقعیت جالب درباره سنگهای مرمر

اگر بخواهیم درباره تمام چیزهایی که تا کنون در بازار سنگهای مرمر دیده ایم صحبت کنیم شاید یک مثنوی شود. اما سعی می کنیم نکات و ماجراهای کاربردی را برای شما بازگو کنیم.
زیرا در این نکات تجربیات و درسهای زیادی نهفته است. دانستن این مطالب باعث می شود تا شما در خریدهایتان کمتر متضرر شوید. البته هیچ یک از همکاران ما در صنعت سنگ قصد ضرر زدن به شما را ندارند.
هدف همه شاغلین در این صنف خدمت رسانی به شما عزیزان است. ولی شاید روزی ناخواسته فردی اشتباهی کند که برای شما خوب نباشد. ابتدا اجازه دهید یک نمونه خرید موفق یکی از مشتریان عزیز را برای شما بازگو کنم.
ایشان برای خرید اسلب مرمر سبز کاهویی به کارخانه ما آمدند. خوشبختانه تمام توصیه های همکاران ما را نیز پذیرفتند. بعد از بارگیری، تیم نصب ما سنگهای ایشان را نصب کردند. این مشتری رضایت کامل داشتند و همین رضایت ایشان باعث شد تا مشتریان دیگری را نیز به ما معرفی کنند.

یک تجربه تلخ از خرید

واقعیت جالب درباره سنگهای مرمر

شاید این خاطره تلخ ما باعث شود تا با دانستن آن شما مرتکب این اشتباهات نشوید. یک مشتری از استان آذرباییجان با ما تماس گرفت و قصد خرید سنگ برای کشور ترکیه را داشت.
همکاران ما در ابتدا راهنمایی های لازم را با ایشان مطرح کردند. ما از این فرد پرسیدیم سنگها را برای چه کاری می خواهید؟ مشتری مرتب طفره می رفتند و جواب روشنی نمی داد.
تا اینکه یک روز همراه با خریدار ترک به کارخانه آمدند. ناگهان ما دیدیم خریدار ترک بسیار عصبانی هست. علت را که پرسیدیم متوجه شدیم فرد واسطه سه برابر قیمتی را که ما اعلام کرده بودیم به مشتری ترک گفته بود.
بعدا مشتری ترک گفت ما یقین داشتیم این سنگها در ایران ارزانتر هست. اما این فرد دائم اصرار داشت که شما برای خرید به ایران نیایید و مسئولیت خرید را به من بسپارید. به هر حال آن معامله انجام نشد و واسطه ایرانی به شدت بی اعتبار شد.

حقیقت خرید سنگهای مرمر

واقعیت جالب درباره سنگهای مرمر

در حقیقت حقایق فراوانی درباره این سنگ جذاب وجود دارد. منتها بسیاری از این حقایق پشت قیمت بالای این سنگ پنهان شده است. بسیاری از مشتریان حتی نمی دانند که چرا قیمت این سنگ بالا است؟
بارها پیش آمده است که ما از مشتریان می پرسیم به نظر شما چرا این سنگ گران است؟ واقعا نمی دانند. اجازه دهید به شما بگوییم که چرا این سنگها گران هستند؟
اولین دلیل کمیاب بودن معادن این سنگها است. هر چیزی که کمیاب باشد ناخودآگاه گران می شود. البته اینجا منظور از کمیابی، کم بودن معادن فعال این سنگها است.

دانستنی های جالب درباره سنگهای مرمر

واقعیت جالب درباره سنگهای مرمر

موضوع مهم بعدی پیرامون این سنگها نحوه تشکیل و تولید این سنگها است. سنگهای مرمر میلیونها سال زمان برده است تا در دل زمین تشکیل شده است.
نکته مهم بعدی عبور نور از داخل این سنگها است. انواع سنگهای مرمر دارای (بک لایت) عالی هستند و محیط پیرامون را بسیار روشن و نورانی می کنند. پس دلایل زیادی برای بالا بودن قیمت این سنگها وجود دارد.
بازرگانی سنگ شگفت انگیز یکی از برترین تولید کنندگان و توزیع کنندگان عمده انواع سنگهای مرمر است. تولیدات مجموعه ما اغلب به کشورهای مختلف دنیا در حال صادرات است.
اگر شما نیز به خرید این سنگها علاقمند هستید و یا مشتریان صادراتی برای خرید این سنگها دارید با ما تماس بگیرید. همکاران ما پیشنهادات جذابی برای شما دوستان گرامی دارند. حتما با شنیدن این پیشنهادات سورپرایز می شوید.

14

  1. چه عاملی باعث می شود که این سنگها هم مقاوم و هم قدرت عبور نور را در عین حال با هم داشته باشند؟

  2. مطالب سایت شما خیلی نسبت به سایرین جدید و تازه هست. قبلا به هیچ وجه این مطالب را جایی ندیدم.

  3. مطالب سایت شما خیلی عالی و کاربردی هست. امیدوارم همین روال درست را ادامه دهید.

  4. ما به دنبال سرمایه گذار برای راه اندازی شرکت صادراتی سنگهای ساختمانی هستیم. آیا کارخانه شما حاضر به سرمایه گذاری هست؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما