پخش گسترده انواع سنگهای اونیکس

پخش گسترده انواع سنگهای اونیکس در بازار توسط کارخانجات مختلف انجام می شود. اما واقعا چه تفاوتی بین ارائه و عرضه این سنگها وجود دارد؟ به نظر شما تفاوت کجاست که برخی از مشتریان خرید می کنند و برخی دیگر نمی خرند؟ در این مطلب قصد داریم پاسخ این سوالات را بدهیم.

پخش گسترده انواع سنگهای اونیکس

پخش گسترده انواع سنگهای اونیکس

پخش گسترده انواع سنگهای اونیکس

ایران بدون شک یکی از مهمترین تولید کنندگان انواع سنگهای اونیکس در دنیا است. طبیعتا، در بازار سنگهای ساختمانی ایران تولید کنندگان زیادی نیز فعالیت می کنند.
به همین علت خوشبختانه تنوع زیادی در بین سنگهای اونیکس (مرمر) در بازار ایران است. به جرات می توان گفت هر خریداری با هر سلیقه ای به سادگی می تواند نیازهای خود را تامین کند.
از سالهای دور موضوع صادرات این سنگها نیز همیشه موضوع جذابی برای تولید کنندگان این سنگها بوده است. از طرف دیگر جذابیت این بازار باعث شده است افراد زیادی نیز تمایل به وارد شدن به این بازار با عنوان تولید کننده دارند.
این افراد را به سادگی می توان در بخشهای مختلف بازار پیدا کرد. اما موضوع اصلی ما این است که آیا این افراد برای فروش آموزشهای خاصی را دیده اند؟ یا صرفا چون تولید کننده هستند، می توانند امور فروش را نیز انجام دهند؟

توزیع سنگهای اونیکس در بازار ایران

پخش گسترده انواع سنگهای اونیکس

موضوع عرضه سنگهای اونیکس در بازار ایران و صادرات این سنگها دو موضوع کاملا متفاوت هست. بازار سنگهای ساختمانی در ایران به خصوص در سالهای اخیر به شدت پرنوسان بوده است.
تولیدکنندگان سنگهای اونیکس با مشکلات زیادی روبرو بوده اند. یکی از مهمترین مشکلات بالا رفتن قیمت تولید این سنگها در ایران است. البته ما به خوبی در بسیاری از مقالات گذشته در مورد هزینه های تولید توضیح داده ایم. از طرف دیگر با بالا رفتن قیمت این سنگها قدرت خرید مردم نیز روز به روز کاهش یافته است. بسیاری از مشتریان دیگر توان خرید این سنگهای لاکچری و زیبا را ندارند.

صادرات انواع سنگهای اونیکس

پخش گسترده انواع سنگهای اونیکس

با شرایط موجود در بازار ایران و مشتریان داخلی، بیشتر از گذشته موضوع صادرات این سنگها جذابیت پیدا کرده است. هر چقدر پول ایران بی اعتبار شده است، پول کشورهای همسایه معتبر شده است.
همین موضع باعث شده تا بیشتر تاجران این سنگها تمایل پیدا کنند تا از ایران خرید کنند. چین یکی از بزرگترین واردکنندگان سنگهای اونیکس ایرانی است. با توجه به قدرت اقتصادی این کشور آنها به سادگی می توانند سنگهای اونیکس را به کشورشان وارد کنند.
در حال حاضر بسیاری از معادن سنگهای مختلف ایرانی یا خریداری و یا توسط چینی ها اجاره شده است. قصد نداریم درباره درست بودن و یا غلط بودن این موارد توضیح دهیم.

کسب رضایت خریداران سنگهای اونیکس

پخش گسترده انواع سنگهای اونیکس

برمی گردیم به سوال ابتدای بحث خودمان. چرا برخی از مشتریان از ما خرید نمی کنند؟ در مورد این موضوع ساعتها می توان بحث کرد. زیرا پارامترهای مختلفی راجع به این موضوع وجود دارد.
قوانین نا نوشته زیادی درباره فروش وجود دارد. ولی قوانین جدید، حرفهای جدیدی نیز دارند. در این قوانین تاکید زیادی روی صداقت برای مشتریان در نظر گرفته شده است.
به محض اینکه مشتری به صداقت شما پی ببرد بدون تردید خرید می کند. در واقع خریدار باید باور کند که من به عنوان فروشنده دلسوز او در پروسه خرید هستم.

بهترین عرضه کننده ستگهای اونیکس در ایران

پخش گسترده انواع سنگهای اونیکس

اگر قسمت رضایتمندی مشتریان ما را مطالعه کرده باشید متوجه خدمات ما می شوید. بازرگانی سنگ شگفت انگیز هیچ هدفی به جز کسب رضایت مشتریان داخلی و خارجی ندارد.
این وظیفه ای است که مدیریت مجموعه ما بر دوش ما قرار داده است. شاید باور نکنید که مجموعه ما جزو بهترین ها است. خواهش می کنم امتحان کنید. قول می دهم که پشیمان نمی شوید. لطفا همین حالا با دپارتمان فروش ما تماس بگیرید.

10

  1. کاملا با فرمایشات درباره شرایط خرید مشتریان موافق هستم.
    خود من تا از فروشنده خوشم نیاد خرید نمی کنم.

  2. وبسایت بسیار خوبی داردی با مطالب بسیار زیاد آموزنده.
    خیلی لذت بردم از توضیحات شما.
    لطفا قیمتها را هم اعلام کنید.

  3. فقط می خواستم بپرسم کارخانه شما کجاست؟
    امور مربوط به صادرات این سنگها را نیز انجام می دهید؟

  4. خواهش می کنم درباره شرایط بازار ایران بیشتر توضیح دهید.
    واقعا نگران شرایط و اوضاع هستیم.

  5. خیلی دوست داشتم از این سنگها در پروژه اخیرم استفاده کنم. منتها قیمتها خیلی بالا بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما