کارخانه تولیدی سنگ تراورتن دم اسبی مرغوب

در ساختمانهایی که برای تزیین نما از سنگ استفاده می کنند یکی از بهترین سنگهایی که مورد استفاده قرار می گیرد و از کیفیت خوبی برخوردار می باشد، سنگ تراورتن بوده که در طرحها و رنگ های بسیار زیادی موجود می باشد و یکی از پرطرفدارترین این نوع سنگ، سنگ تراورتن دم اسبی بوده که هم در نمای ساختمان ها و در داخل کاربرد زیادی داشته و جلوه ای خاص به ساختمان می دهد . 

کارخانه تولیدی سنگ تراورتن دم اسبی مرغوب

نکات خواندنی درباره انواع سنگ تراورتن

نکات خواندنی درباره انواع سنگ تراورتنتراورتن نوعی از سنگ های آهکی بوده که دارای بافتی متخلخل می باشد و در کار های تزیینی استفاده می شود. سنگ تراورتن به جا مانده از رسوب دریاها، رودخانه ها و چشمه های آب گرم می باشد. این سنگ دارای خلل و فرج است و از لحاظ سختی نسبت به مرمریت ها نرم تر می باشد. معادن سنگ گرانیت اصولاً در کنار چشمه ها و غارها دیده می شود. اما سنگ تراورتن علاوه بر تمام محاسنی که دارد دارای عیوبی نیز می باشد که از جمله ی آنها می توان به  عدم یکنواخت بودن رنگ و طرح یکی از معایب سنگ تراورتن است و همچنین مقاومت پایین آن در برابر سرما اشاره کرد . 

عیب بزرگ سنگ‌های تراورتن عدم یکدستی رنگ و طرح آنها می‌باشد و عیب دیگر آن است که سست و گلی می‌باشد مثلا اگر سنگ خیس باشد و به دمای انجماد فوری برسد سنگ خورد خواهد شد. انواع سنگ تراورتن در طبیعت به رنگ های سفید ، کرم، شکلاتی، قرمز، گردویی، زرد، لیمویی، سیلور و شکلاتی خود نمایی می کند. برای استفاده از سنگ تراورتن هیچ محدوده فضایی تعریف نشده است تراورتنها می توانند هم در فضاهای بیرونی ساختمانها و هم فضاهای داخلی قابل استفاده باشند. قیمت سنگ تراورتن به پارامتر های مختلفی بستگی دارد که معدن سنگ یکی از آیتم های کلیدی است . 

عوامل تاثیر گذار در قیمت سنگ تراورتن

عوامل تاثیر گذار در قیمت سنگ تراورتنسنگها در صنعت ساختمان سازی مخصوصا در ایران نقش بسیار زیاد و مهمی را ایفا می کنند که به همین دلیل بازار استخراج و همچنین خرید و فروش این محصول در ایران رونق بسیاری دارد که با کمی تحقیق و جست و جو می توان بهترین سنگ تراورتن ایران را تهیه کرد که به مراتب از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. نحوه تشکیل سنگ تراورتن به صورت لایه لایه است، این لایه ها افقی بوده و با شیب ملایم روی هم رسوب می کنند. سرانه ی تولید سنگ تراورتن در ایران به دلیل افزایش تقاضا در سال های اخیر بسیار بیشتر از قبل شده است . 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما