کارخانه سنگ مرمر اصفهان

کارخانه سنگ مرمر اصفهان دارای محصولات فراوانی است. آیا شما قصد خرید عمده سنگهای مرمر را دارید؟ شاید، شما نیز قصد صادرات انواع سنگهای مرمر ساختمانی را داشته باشید. اگر تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید، اطلاعات خوبی برای خرید عمده و صادرات این سنگها در اختیار شما می گذاریم.

کارخانه سنگ مرمر اصفهان

کارخانه سنگ مرمر اصفهان

کارخانه سنگ مرمر اصفهان

معادن زیادی در حال حاضر، در حال تولید و استخراج انواع سنگهای مرمر در ایران هستند. این معادن اغلب در استانهای کرمان، یزد، کردستان، آذرباییجان غربی، اصفهان و سمنان است.
قسمت بزرگی از این معادن سنگهای خود را برای برش، تولید و فرآوری به اصفهان ارسال می کنند. امروزه، شهرت سنگهای مرمر ایرانی در تمام جهان طنین انداز شده است.
همکاران ما در این معادن اغلب کوپ این سنگها را به کشورهای مختلف صادرات می کنند. چین یکی از بزرگترین خریداران سنگهای مرمر از ایران است.
شما به راحتی می توانید در نمایشگاه های بین المللی سنگهای ساختمانی در کشورهای مختلف دنیا انواع سنگهای مرمر ایرانی را در غرفه های چینی ها مشاهده کنید.
به خصوص سنگ مرمر سبز کرمان، سنگ مورد علاقه چینی ها است. جالب است بدانید، چینی ها سنگهای مرمر ایرانی را با نام خودشان در دنیا عرضه می کنند و اتفاقا فروش بسیار خوبی نیز دارند.
آمارها نشان می دهد، در سال ۲۰۲۲ که در ماههای پایانی این سال هستیم چینیها تناژ بالایی از سنگهای مرمر سبز ایرانی را به کشورهای مختلف دنیا صادرات کرده اند. اغلب این سنگها به کشورهای اروپایی ارسال شده اند.

انواع سنگ مرمر اصفهان

کارخانه سنگ مرمر اصفهان

در بخش اول این مطلب توضیح دادیم که تقریبا بیشتر معادن سنگهای ساختمانی مرمر سنگهای خود را برای تولید به اصفهان ارسال می کنند. شما به سادگی می توانید انواع سنگهای مرمر سبز، صورتی، آبی، سفید، نباتی، لیمویی و پرتقالی را در اصفهان پیدا کنید.
بخش عمده تولید سنگهای ذکر شده به صورت اسلب است. تنها بخش کوچکی از این سنگها به صورت تایل بریده و فرآوری می شود. خوشبختانه، در اصفهان شهرک های صنعتی زیادی نظیر محمودآباد، رضوانشهر، خمینی شهر، دولت آباد، شهرک صنعتی سگزی و نجف آباد در حال تولید این سنگها هستند.
البته همکاران ما در یزد، کرمان، آذرشهر و شهرک صنعتی شمس آباد نیز این سنگها را تولید می کنند. بازرگانی سنگ شگفت انگیز نیز یکی از جدی ترین تولید کنندگان انواع سنگهای ساختمانی مرمر در ایران است.
کیفیت تمام تولیدات ما، صادراتی است. آخرین قرارداد مجموعه ما مربوط به یک مشتری از کشور کامرون است که هفته گذشته همکاران ما قرارداد این مشتری را برای خرید حجم گسترده ای از سنگهای مرمر منعقد کردند.
قبلا نیز این موضوع را مطرح کردیم که بیشتر محصولات ما به خارج از کشور صادرات می شوند. امیدواریم تا بتوانیم با یاری و حمایت شما عزیزان وارد بازارهای بیشتری در قاره های مختلف شویم.

فروش انواع سنگ مرمر

کارخانه سنگ مرمر اصفهان

سنگ ساختمانی مرمر جزو سنگهای ساختمانی تزئینی در صنعت ساختمان سازی است. بدون شک، شما کاربردهای این سنگها را به خوبی می دانید. اشتباه نکنید.
قصد نداریم پیرامون کاربردهای این سنگها توضیح دهیم. بلکه می خواهیم درباره بازار فروش این سنگها کمی صحبت کنیم. اجازه دهید از معدن این سنگها شروع کنیم.
در واقع، کوپ این سنگها مشتریان صادراتی زیادی دارد. بنابراین بخش زیادی از این سنگها از همان معدن مستقیم به گمرک فرستاده می شوند و صادرات می شوند.
اما بخش دوم، مربوط به فروش سنگهای بریده شده مرمر در بازار داخل و بازارهای صادراتی در ایران و جهان است. بازار این بخش نیز مانند بخش اول بسیار بزرگ و عالی است.
همکاران ما در بخشهای مختلف این بازار در حال تلاش شبانه روزی هستند تا بتوانیم بهترین کیفیت، قیمت و خدمات را به شما عزیزان ارائه دهیم. برای رسیدن به این اهداف، سالها است که در تلاش هستیم.
بازرگانی سنگ شگفت انگیز انواع مرمر رومانسی، بلک رز، گلدن کلودی، پرنس و دیاموند را با بالاترین کیفیت به صورت اسلب به شما عزیزان ارائه می دهد.
صادرکنندگان سنگهای مرمر و انبوه سازان گرامی سالهاست که از ما سنگهای مختلفی را خریداری کرده اند. این دوستان به خوبی با کیفیتها، قیمتها و خدمات ما آشنا هستند.
هر لحظه در بازرگانی سنگ شگفت انگیز در تکاپو هستیم تا بهترین و جدیدترین خدمات ممکن را در بازار ایران رونمایی و به شما تقدیم کنیم. برای کسب رضایت شما بهترین تیمهای حمل و نقل و نصب سنگهای ساختمانی را به پروژه های شما ارسال می کنیم.
لطفا برای ثبت سفارشات خود با همکاران ما در دپارتمان فروش، تماس بگیرید. دوستان ما آماده پاسخگویی از ساعت 8 صبح تا 10 شب هستند. بعلاوه، امکان دریافت مشاوره رایگان نیز برای شما عزیزان وجود دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما