گرانترین سنگ ساختمانی ایران

گرانترین سنگ ساختمانی ایران کدام سنگ است به نظر شما؟ البته منظور ما سنگهای قیمتی و زینتی نیست، بلکه درباره سنگهای ساختمانی صحبت می کنیم. شاید چندین پاسخ برای این سوال در ذهن شما ایجاد شود. اگر تا پایان همراه ما باشید، پاسخ این سوال را با شما مطرح می کنیم.

خرید سنگ اسلب مرمر

گرانترین سنگ ساختمانی ایران

سنگ مرمر مناسب شما چیست

بدون شک شما دوستان عزیز به خوبی در جریان قیمت سنگهای مختلف در بازار کشورعزیزمان ایران هستید. خوشبختانه، هم در کیفیت سنگها و هم در قیمت سنگها شاهد این هستیم که تنوع خوبی در بازار وجود دارد.
انواع سنگهای گرانیت، تراورتن، مرمریت، اونیکس (مرمر)، سفید چینی، کریستال و بازالت در ایران تولید می شود. حجم بالایی از این تولیدات کیفیت صادراتی دارد.
به جرات می توان ادعا کرد هیچ کشوری در دنیا تا این اندازه در حوزه سنگهای ساختمانی تنوع ندارد. شما به راحتی می توانید انواع سنگ مرمریت، گرانیت، تراورتن و اونیکس را در هر رنگی با قیمتهای مختلف در بازار تهیه کنید.
قیمت سنگ در بازار ایران واقعا از بازار کشورهای همسایه ارزانتر است. یکی از برترین ویزگی های ما در مورد صادرات همین است. بخش بزرگی از سنگهای تولید شده در داخل به همین جهت به کشورهای مختلف صادرات می شود.
اما بر می گردیم به موضوع شیرین قیمت سنگهای ساختمانی در ایران. همانطور که می دانید گرانترین سنگهای ساختمانی در ایران سنگهای اونیکس هستند.
در واقع سنگهای اونیکس خیلی در پروژه های ساختمانی در ایران مورد استفاده ندارند. به جاب آن در حجم بالایی از سنگهای مرمریت، تراورتن و گرانیت در داخل ایران استفاده می شود.

قیمت سنگهای مرمر ساختمانی

قیمت سنگ مرمر آبی

همیشه در تماس های تلفنی اولین سوالی که مشتریان از ما می پرسند قیمت سنگها است. بدون شک موضوع قیمت فاکتور بسیارمهمی در خرید هر کالایی است.
فراموش نکنید که موضوع کیفیت سنگ نیز بسیار مهم است. بخش بزرگی از سنگهای مرمر در ایران قیمت بالاتری نسبت به سنگهای دیگر دارند. اما گرانترین سنگ مرمر در ایران کدام سنگ است؟
سنگ مرمر صورتی نقده گرانترین سنگ ساختمانی در ایران است. این سنگ تنها در ایران و افغانستان استخراج و تولید می شود. همکاران ما در مطالب قبلی نیز توضیح دادند که سنگ مرمر صورتی کاربردهای بسیار زیادی دارد. لطفا مطالب قبلی ما را نیز مطالعه کنید و برای دوستان و همکاران خود نیز ارسال کنید.
در ضمن حتما نظرات خود را در بخش نظرات خوانندگان در پایین این مطلب با ما به اشترک گذارید. بازرگانی سنگ شگفت انگیز یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع سنگهای مرمر صورتی، آبی، سفید، نباتی، پرتقالی، سبز و لیمویی در ایران است.
نوع عرضه سنگهای مرمر در بازار هم به صورت رنگ طبیعی خود سنگ و هم به صورت رنگ شده است. بازرگانی سنگ شگفت انگیز معمولا سنگ مرمر صورتی را به صورت رنگ طبیعی و در سایز اسلب عرضه می کند.

تولید گرانترین سنگهای ساختمانی

خرید سنگ مرمر ساختمانی صورتی

ایران یکی از بزرگترین مراکز تولید و صادرات سنگهای ساختمانی در دنیا است. بخش بزرگی از تولیدات سنگهای ساختمانی ایران به کشورهای امارات و عراق صادرات می شود.
تولید سنگهای ساختمانی همیشه مسائل زیادی را همراه با خود دارد. در این صنعت، حمل و نقل و فروش این سنگها بسیار حائز اهمیت هستند. سنگهای بسیار مهمی در ایران تولید می شود.
برای مثال انواع سنگهای سفید چینی، مرمریت لاشتر، مرمریت دهبید، سنگهای مختلف گرانیت همه جزو سنگهای خوب و گران هستند. ولی در این بین سنگهای اونیکس جایگاه ویژه ای دارند.
این سنگها به دلیل خاصیت عبور نوری که دارند قیمت بالاتری نیز دارند. زیبایی این سنگها دلیل دوم افزایش قیمت این سنگها است. دلیل بعدی نوع تولید این سنگها است. باید در تولید این سنگها از بهترین رزین، توری و اپوکسی استفاده شود.
لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در دپارتمان فروش سنگ شگفت انگیز تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما