اصول تولید و عرضه سنگهای مرمر

اصول تولید و عرضه سنگهای مرمر به اندازه یک سال تحصیل در دانشگاه مطلب دارد. تنها موضوع تولید به تعداد ۱۰۰ مطلب می توان فقط درباره این موضوع توضیح داد. در واقع پارامترهای مختلفی هم برای تولید و هم عرضه این سنگها وجود دارد.

اصول تولید و عرضه سنگهای مرمر

اصول تولید و عرضه سنگهای مرمر

اصول تولید و عرضه سنگهای مرمر

این اصول در هر جای دنیا و هر بازاری با یکدیگر متفاوت است. اما در حال حاضر ما در مورد بازار سنگهای مرمر در ایران صحبت می کنیم. این سنگها به دلیل زیبایی فراوانی که دارند، از قیمت بسیار بالایی نیز برخوردار هستند. البته دلیل این گرانی ویژگی های خاصی است که این سنگها دارند.
مهمترین ویژگی خاص این سنگها خاصیت عبور نور و یا بک لایت این سنگها است. بعلاوه، رنگهای بسیار جذابی که دارند باعث شده تا این سنگها مشتریان خاصی نیز داشته باشند.
ما اعتقاد داریم بازار ایران برای تولید این سنگها بسایر کوچک است. زیرا این سنگها از ظرفیت صادراتی بسیار بالایی برخوردار هستند. اقتصاد بسیاری از کشورها برای فروش این سنگها بسیار مناسب است.
بسیاری از کشورها در حال توسعه زیر ساختهای خود هستند و پتانسیل بالایی برای خرید این سنگها را دارند. همکاران ما قبل در مورد تولید این سنگها مطالب زیادی را منتشر کردند. قصد داریم بیشتر در مورد عرضه سنگهای مرمر توضیح دهیم.

شناخت قواعد بازار سنگهای مرمر

اصول تولید و عرضه سنگهای مرمر

بازار سنگهای مرمر (اونیکس) یک بازار بسیار بزرگ به وسعت دنیا است. کشورهای زیادی معادن این سنگها را ندارند. پس امکان تولید آنها را نیز ندارند. بنابراین برای تامین و و ارد کردن این سنگها شروع به بررسی بازارها می کنند.
تعداد زیادی از وارد کنندگان این سنگها روزانه از کشورهای مختلف دنیا با ما تماس می گیرند. این خریداران نگرانی های زیادی برای خریدهای خود دارند. ما به عنوان یک صادرکننده قدیمی باید بتوانیم این نگرانی ها را از بین ببریم. همچنین، خیال مشتریان را از یک تامین امن آسوده کنیم.
معولا دو فاکتور در خرید این مشتریان نقش اصلی را بازی می کنند. قیمت و انتقال محموله به کشور واردکننده همیشه اصلی ترین موضوعات برای مذاکرات تجاری هستند.
دوستان ما در مطالب قبلی مفصل درباره این مطالب توضیح داده اند. علاقمندان می توانند این مطالب را از بخش مقالات وبسایت ما مطالعه کنند.

شرایط عرضه سنگهای مرمر از ایران

اصول تولید و عرضه سنگهای مرمر

همه ما به خوبی می دانیم که تحریم ها تاثیر مخربی روی عرضه سنگهای ساختمانی برای مشتریان خارجی داشته است. متاسفانه انتقال پول یک موضوع جدی برای صادرات سنگهای مرمر از مبدا ایران است.
البته راههای زیادی برای دور زدن این تحریم ها وجود دارد. متاسفانه از عنوان کردن این مطالب معذور هستیم. موضوع مهم دیگر مساله حمل و نقل بین المللی این سنگها است.
این مورد نیز بسیار موضوع چالش برانگیزی برای صادرات سنگهای مرمر است. ما نیز مانند همه مردم امیدوار هستیم تا این مسائل هر چه زودتر حل و فصل شود.
کشور ما از پتانسیل و ظرفیتهای زیادی برای تامین و تولید این سنگها برخوردار است. مسئولین نیز در وزارت صنعت و معدن و همچنین سازمان توسعه تجارت بیش از پیش تسهیل گر صادرات کشور باشند.

حمل دریایی سفارشات سنگهای مرمر

اصول تولید و عرضه سنگهای مرمر

انصافا همکاران ما در بخش صادرات سنگهای مرمر در صف مقدم جنگ اقتصادی هستند. موضوع حمل و نقل به خودی خود چالش داشت تا اینکه شرایط نیز کرونایی شد.
در شرایط جدید، برای پیدا کردن لاین کشتیرانی مناسب و کانتینر خالی نیز مسائل زیادی را باید حل کرد. از طرف دیگر بیشتر مشتریان سفارش CIF دارند و خود این موضوع نیز مساله بیمه های بین المللی را مطرح می کند.
متاسفانه بیمه های بین المللی هم هیچ کالایی را به دلیل تحریم ها با مبدا ایران بیمه نمی کنند. همین موضع نیز موجب نارضایتی مشتریان می شود. با این اوصاف ما همچنان در این جنگ اقتصادی در حال صادرات هستیم.

28

  1. تناژ بالایی کوپ سنگ گرانیت سبز بیرجند داریم.
    اگر برای خرید تمایل دارید بفرمایید.

  2. سلام
    لطفا در صورت امکان مواردی که در فاکتورهای مورد اشاره قید می شود و اعلام کنید

  3. درود بر کادر قوی سنگ شگفت انگیز

    مقالات شما رو دنبال میکنم، جالب می نویسید، ممکن هست در خصوص راهکارهای دور زدن تحریم ها به ما هم اطلاعات بدید

  4. سلام و درود بر شما
    لطفا مشخصات خطوط کشتیرانی که شرکت شما باهاشون کار میکنه رو به ما هم بدید. ما از هر خط کشتیرانی که استعلام قیمت میگیریم خیلی قیمت بالا میدن

  5. سلام

    لطفا صفر تا صد نحوه ارسال سفارش خارجی و در مقالات سایتتون توضیح بدید

  6. سلام و وقت بخیر

    از نویسندگان مقالات شما بابت محتوای خوبی که عرضه میکنند تشکر می کنم. اگه میشه در خصوص ارسال صادرات زمینی از مرزهای شمالی ایران اطلاعات بزارید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما