خرید ارزان مرمریت اداوی به قیمت عمده

خرید ارزان مرمریت اداوی به قیمت عمده یکی از دستاوردهای مهم بازرگانی سنگ شگفت انگیز برای مشتریان گرامی است. در حقیقت خرید ارزان مرمریت اداوی یک فرصت استثنایی برای سازندگان است تا بتوانند با بهترین قیمت مرمریت اداوی بخرند.
لازم به ذکر است با توجه به شرایط اقتصاد ایران شاید این فرصتها همیشه وجود نداشته باشد. پس لطفا هر چه زودتر برای خرید اقدام کنید. همچنین، خرید ارزان مرمریت اداوی به قیمت عمده یکی از بهترین تخصصهای ما است.

خرید ارزان مرمریت اداوی به قیمت عمده

خرید ارزان مرمریت اداوی به قیمت عمده

خرید ارزان مرمریت اداوی به قیمت عمده

سنگ مرمریت اداوی یکی از انواع متنوع سنگ مرمریت، در معادن ایران است. این سنگ زیبا دارای دو زمینه رنگی کرم و صورتی است که لکه­ های سفید رنگ در آن پراکنده است. به همین دلیل سنگ اداوی به نام سنگ مرمریت گل پنبه ­ای اداوی هم شناخته شده است.
از جمله نام­های دیگر این سنگ، یاقوت اداوی، مرمریت گلبهار و بهار اداوی است. جذب آب در سنگ مرمریت اداوی نسبتا بالا است و به دلیل همین ویژگی برای سنگ فرش توصیه نمی­شود. سنگ مرمریت اداوی غالبا به ابعاد طولی با عرض ۴۰ فرآوری و در بازار متداول است.
بیشترین محل نصب و بکارگیری این سنگ در داخل ساختمان است. مرمریت اداوی به دلیل قیمت مناسب جزء پرفروش­ترین سنگ­ها در پروژه­ های شهرک­ سازی است. خرید ارزان مرمریت اداوی به قیمت عمده فقط تخصص بازرگانی سنگ شگفت انگیز است.

ویژگی های سنگ مرمریت اداوی

خرید ارزان مرمریت اداوی به قیمت عمده

سنگ مرمریت اداوی از جمله سنگ­هایی است که دارای بافت فشرده است و به همین دلیل فرآوری آن به ابعاد مختلف بسیار آسان صورت می­ پذیرد. استخراج و فراوری مرمریت اداوی در معادن و کارخانجات داخل کشور صورت می­ پذیرد. به همین دلیل قیمت آن بسیار مناسب و به وفور در دسترس است. ویژگی­ های دیگر این سنگ عبارتند از:

  • ترکیب رنگ مناسب سنگ اداوی مکمل زیبایی برای کف و دیوار با سایر سنگ­های به کار رفته می­باشد.
  • ساب براق سطح سنگ، زیبایی آن را دو چندان می­کند.
  • این سنگ علاوه بر ابعاد طولی با عرض ۴۰ در ابعاد و برش­های مختلف دیگر در دسترس است.
  • نظافت و شستشوی آن آسان است. فقط برای نظافت سنگ اداوی، نباید از مواد شوینده اسیدی استفاده شود.
  • سورت رنگی یکدست
  • قابلیت استفاده در شرایط آب و هوایی مختلف

ملات­ پذیری خوب از ویژگی­های عمده سنگ مرمریت اداوی است. همین خصوصیات باعث شده که این سنگ برای پیمانکاران و مشتریان مورد توجه و اقبال زیاد قرار گیرد.

معدن سنگ مرمریت اداوی

خرید ارزان مرمریت اداوی به قیمت عمده

اشاره ­ای کوتاه به نام­گذاری این سنگ به نام اداوی می­ کنیم. نام سنگ مرمریت اداوی از نام حمید اداوی گرفته شده است. مالکیت معدن این سنگ متعلق به ایشان است. استخراج و بهره ­برداری از معادن متعدد سنگ مرمریت منطقه، پس از شناسایی توسط نامبرده انجام شد.
این مسئله در شهرت این سنگ و عرضه آن در بازار به تعداد انبوه نقش مهمی داشته است. همان گونه که می­دانید منابع و معادن سنگ در نقاط مختلف ایران به صورت پراکنده وجود دارند. سنگ مرمریت اداوی نیز یکی از سنگ‌های ساختمانی پرطرفدار و پرکاربرد اصفهان است که معدن آن در منطقه خور و بیابانک واقع شده است‌. خرید ارزان مرمریت اداوی به قیمت عمده بزرگترین حمایت از سازندگان است. امیدواریم شما نیز در این خرید بزرگ مشارکت کنید.

کاربردهای سنگ مرمریت اداوی

خرید ارزان مرمریت اداوی به قیمت عمده

مهمترین کاربرد سنگ مرمریت اداوی، استفاده در فضاهای داخلی ساختمان می‌باشد. به دلیل جذب بالای رطوبت، معمولا از این سنگ در کف و سنگفرش ساختمان استفاده نمی‌کنند. بیشترین کاربرد مرمریت اداوی در اتاق­، راه­ پله، پله، پاگرد، پارکینگ و راهروها است.
اسلب‌های این سنگ عموما با عرض ۴۰ سانت و با متراژ طولی بالا در بازار به وفور مشاهده می­ شود. چرا که بهترین گزینه برای دیوارهای داخلی راهروها و راه­ پله ساختمان­ها می‌باشند. از سنگ مرمریت اداوی در بدنه کارگاه­ها و سوله­ های صنعتی هم می­ توان استفاده کرد. در کل کاربرد این سنگ گستره وسیعی دارد و در موارد زیادی استفاده می ­شود. خرید ارزان مرمریت اداوی به قیمت عمده موقعیت بزرگی است برای خرید مرمریت. این فرصت طلایی را از دست ندهید.

قیمت سنگ مرمریت اداوی

خرید ارزان مرمریت اداوی به قیمت عمده

بدون تردید کیفیت سنگ‌های ساختمانی به معیارها و پارامترهای زیادی وابسته است. برای تعیین قیمت سنگ مرمیت اداوی نیز معیارهایی در نظر گرفته شده است. از جمله مهمترین این معیار‌ها، مواد پرکننده سطح سنگ است. هر چقدر ماده پوشش دهنده سنگ با کیفیت‌تر باشد، قیمت این سنگ افزایش می‌یابد. مقاومت بالا باعث افزایش و طول عمر سنگ می‌شود. در عملیات پر کردن سنگ مرمریت اداوی، از رزین‌هایی با کیفیت بالا استفاده می­شود. رزین منافذ سنگ را به خوبی پوشش داده و قابلیت ساب­ پذیری سنگ را افزایش می­دهد. قیمت مرمریت اداوی نسبت به سایر سنگ‌های پرفروش ایرانی کاملا مقرون به صرفه است. همین عامل باعث شده تا این سنگ در فضاسازی داخلی نواحی مشاع ساختمان، بیشترین کاربرد را داشته باشد. غالب پیمانکاران انبوه­ساز در انتخاب این سنگ هوشمندانه اقدام کرده و برای پروژه های خود به صورت عمده از آن استفاده می­کنند.

فروش ویژه مرمریت اداوی با تخفیف فوق العاده

خرید ارزان مرمریت اداوی به قیمت عمده

بازرگانی سنگ شگفت انگیز بهترین سورت مرمریت اداوی را زیر قیمت بازار و با تضمین به شما عرضه می کند. طبیعتا، شما به دنبال مرمریت اداوی و با کیفیت و ارزان هستید. این حق شما است.
بازرگانی سنگ شگفت انگیز در راستای رسیدن شما به این هدف در حال تلاش است. به شما قول می دهیم اگر از ما خرید کنید در زمان و هزینه های خود صرفه جویی کرده اید. در بازار سنگهای ساختمانی نمی توانید کیفیت مرمریت، قیمت ارزان،سرعت تحویل سفارشات ما را پیدا کنید.
همچنین، تخفیف های فوق العاده ما را هیچ تولیدکننده دیگری نمی تواند انجام دهد. به دلیل مزایای فوق العاده ما فروش ما بسیار بالا است. بنابراین به سرعت سنگهای ما تمام می شود. پس لطفا تا دیر نشده با همکاران ما تماس بگیرید. فراموش نکنید نمونه ما در ایران وجود ندارد.

فروش انواع مرمریت اداوی به قیمت کارخانه

خرید ارزان مرمریت اداوی به قیمت عمده

تولیدات ما شامل تولید انواع تایل و اسلب های مرمریت اداوی با اندازه های مختلف است. البته ما سایزهای حکمی این سنگ را نیز در کارخانه برش می زنیم. توصیه می کنیم برای استفاده از خواص عالی مرمریت مانند آرامش بخشی به محیط حتما از این سنگ استفاده کنید. چه احساسی خواهید داشت اگر در یک ساختمان با سنگهای مرمریت لاکچری زندگی کنید؟ لطفا پاسخ خود را برای ما کامنت کنید.
استفاده از مرمریت اداوی در ساختمان این احساس را برای شما ایجاد می کند. شاید فرصت خرید مرمریت اداوی به قیمت کارخانه همیشه وجود نداشته باشد. پس بدون تردید و نگرانی همین الان با دپارتمان فروش ما تماس بگیرید.
در سال گذشته ما ۱۵٫۰۰۰ مترمربع از این سنگ را در فروشهای ویژه عرضه کردیم. برای از دست ندادن شانس خرید ارزان، تا پیش از اتمام موجودی در انبارهای ما، خرید خود را نهایی کنید.

صادرات سنگ مرمریت اداوی

خرید ارزان مرمریت اداوی به قیمت عمده

همانطور که میدانید، صادرات مرمریت با فروش در بازار داخل بسیار متفاوت است. در حقیقت باید گفت شرایط هر مشتری در صادرات با مشتری دیگر متفاوت است. بعلاوه، قوانین کشورها در صادرات و واردات با یکدیگر متفاوت است.
ممکن است یک مشتری از یک نوع سنگ خریداری کند اما مشتری دیگر حاضر به خرید آن سنگ نباشد. همچون مشتریان داخلی ما تمام تلاش خود را برای رضایت آنها نیز انجام می دهیم. در بازارگانی سنگ شگفت انگیز هدف ما ابتدا خدمت به مشتریان گرامی است.
لطفا برای دریافت لیست قیمت انواع ابعاد مرمریت اداوی با دپارتمان فروش ما تماس بگیرید. یا اینکه میتوانید فرم ابتدا و یا انتهای این صفحه را پر کنید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند. ضمنا، برای سفارشات بیش از ۳۰۰ مترمربع با ما تماس بگیرید.
مدیریت بازرگانی سنگ شگفت انگیز
۰۹۱۲۲۱۲۵۵۷۶
مدیر فروش بازرگانی سنگ شگفت انگیز
۰۹۱۹۲۸۰۶۵۵۱

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما