خرید انواع سنگ گرانیت مروارید در مشهد

یکی از مهمترین مراحل ساخت یک ساختمان نما کاری و تزئین آن می باشد. در واقع نمای بیرونی یک ساختمان اولین چیزی است که نظر انسان را به خود جلب می کند. مصالح مختلفی برای نماکاری ساختمان استفاده می شود. از انواع سنگ و کاشی گرفته تا اجر های نماکاری و نورپردازی های مختلف. سنگ
گرانیت مروارید از مهمترین مصالحی بشمار می رود که کاربرد فراوانی در نماکاری،
دیوار های داخلی و خارجی، راه پله ها و … دارد. خرید سنگ گرانیت مروارید در مشهد توسط نمایندگی های معتبر این تولید کننده به آسانی امکان پذیر است.

خرید انواع سنگ گرانیت مروارید در مشهد

اطلاعات کافی در مورد سنگ گرانیت مرورارید

اطلاعات کافی در مورد سنگ گرانیت مرورارید

یکی از مصالح مورد استفاده در ساختمان که دارای تنوع طرح و رنگ فراوانی است، سنگ گرانیت می باشد. برخی از ویژگی های سنگ گرانیت عبارتند از:

  1. بسیار سخت و محکم
  2. با دوام
  3. خشن و جلا پذیر 

این نوع سنگها از دل زمین بدست آمده و منشا آتشفشانی دارند.سنگ های گرانیت مشهد با رنگ و جلای بی نظیری که دارند یکی از زیباترین و پرمصرفترین سنگ های ساختمانی محسوب می شوند.

سنگ گرانیت مروارید مشهد، همانطور که از نامش پیداست از استان مشهد ( خراسان رضوی ) بدست می آید. معادن مختلفی در این شهر اقدام به استخراج این نوع سنگ کرده که سنگ تولیدی هر کدام از این معادن، دارای ویژگی های مختص به خود می باشند.

از مشخصات ظاهری سنگ گرانیت مروارید مشهد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ظاهر گل پنبه ایی با تم خاکستری
  • دانه بندی ریز مشکی و سفید صدفی

سنگ استخراج شده از معادن مختلف به لحاظ ساختار های فیزیکی، رنگ، طرح، میزان تحمل فشار و جذب آب و مواد مختلف با یکدیگر متفاوت می باشند. اما بطور کلی سنگ های مروارید مشهد بطور اختصاصی علاوه بر ویژگی های کلی سنگ های گرانیت،دارای مشخصات زیر نیز می باشند:

  1. مقاومت فشاری مناسب
  2. مقاومت مطلوب در برابر هوازدگی
  3. تخلخل به نسبت کم
  4. مقاومت در برابر یخبندان
  5. کاربری وسیع
  6. جذب آب بالا
  7. مقاومت ضعیف در برابر انواع مواد شیمیایی و خورنده

ویژگی های مهم سنگ گرانیت مشهد مروارید

ویژگی های مهم سنگ گرانیت مشهد مرواریدویژگی های سنگ گرانیت مشهد، باعث شده تا کاربرد این محصول بسیار زیاد باشد. برخی از موارد کاربرد این محصول عبارتند از: یکی از مهمترین این ویژگیها، سختی بالای این گونه سنگها است که باعث شده کاربرد های متنوعی داشته باشند. از جمله این کاربردها استفاده از این سنگها در ساختمان است. نمای بیرونی ساختمان به دلیل قرار گرفتن در مقابل انواع شرایط آب و هوایی،  نیازمند یک سنگ مقاوم می باشد. سنگ های گرانیتی با داشتن این خاصیت از جمله مناسبترین گزینه ها هستند. همچنین سنگ های گرانیتی با داشتن طرح های متنوع، در نمای داخلی خانه ها برای تغییر در دکوراسیون منازل کاربرد بسیاری دارند. از جمله کاربردهای دیگر می توان به استفاده از سنگ های گرانیتی در پله ها و سطح کف ساختمانها اشاره کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما