خرید مستقیم اونیکس از معدن

خرید مستقیم اونیکس از معدن همیشه می تواند یک خرید مطمئن و محبوب برای خریداران باشد. البته این موضوع در مورد خرید مستقیم این سنگها از معدن نیز صادق است. چه گروهی از مشتریان سنگها را از معادن خریداری می کنند؟ خریداران این سنگها چه استفاده ای از این سنگها می کنند؟

خرید مستقیم اونیکس از معدن

خرید مستقیم اونیکس از معدن

خرید مستقیم اونیکس از معدن

دسته بزرگی از مشتریان معادن تولید کنندگان سنگهای اونیکس ساختمانی هستند. این گروه بزرگ کوپ سنگهای اونیکس را در ابعاد و تناژ مختلف از معادن خریداری می کنند.
بعد از حمل این کوپ ها به کارخانه این سنگها را اغلب به صورت اسلب برش می زنند و فرآوری می کنند. اما بخش دوم، صادرکنندگان این سنگها هستند. صادرکنندگان معمولا مشتریان خارجی دارند و این کوپ را برای کشورهای مختلف دنیا ارسال می کنند.
همانطور که می دانید این یعنی خام فروشی. قبلا ما مفصل در مورد این موضوعات توضیح داده ایم. اگر تمایل دارید می توانید از بخش مقالات وبسایت ما این مطالب را مطالعه کنید.
قصد نداریم دوباره پیرامون موضوع خام فروشی صحبت کنیم. مصرف کنندگان محدودی در بازار داخل علاقمند به خرید سنگهای اونیکس هستند. نه اینکه علاقه به خرید این سنگها نداشته باشند.
برعکس خیلی هم تمایل دارند. در واقع مشکل اصلی قیمت بالای این سنگها نسبت به سنگهای دیگر در بازار سنگهای ساختمانی است.

خرید با واسطه سنگهای اونیکس

خرید مستقیم اونیکس از معدن

ما به هیچ وجه قصد نداریم عملکرد واسطه ها را زیر سوال ببریم. این قشر بسیار زحمتکش و توانایی هستند. اما به دلیل اینکه در این روش خرید افزایش قیمت ایجاد می شود مشتریان ترجیح می دهند تا کمتر از واسطه ها خرید کنند. البته برخی از این افراد به دلیل سابقه بالایی که دارند معمولا تخفیف های خوبی از فروشندگان می گیرند.

صادرات کوپ سنگ های اونیکس

خرید مستقیم اونیکس از معدن

خریداران زیادی از کشورهای مختلف دنیا روزانه با ما تماس می گیرند. همه درخواست خرید کوپ سنگهای اونیکس آبی، سبز، صورتی و پرتقالی را دارند. چینی ها یکی از بزرگترین مشتریان این سنگها هستند.
خریداران چینی در مورد خرید کوپ سنگهای مرمر حساسیت های خاصی دارند. این حساسیت ها شامل وزن کوپ و قواره بودن آن است. یکی دیگر از حساسیت های چینی ها رنگ این سنگها است که بسیار با دقت کوپ این سنگها را بررسی می کنند.
لازم به ذکر است خریداران ترک نیز بسیار علاقمند به خرید کوپ سنگ از ایران هستند. زیرا این سنگها را بعد از خرید در کشور خودشان و با نام خودشان به کشورهای اروپایی صادرات می کنند.
به هر حال خام فروشی این کوپ ها باعث رشد اقتصاد این کشورها شده است. اگر در اینترنت سرچ کرده باشید تمام اسلب های چینی که آبی، سبز و صورتی هستند، همه متعلق به ایران است. اما چینی ها این سنگها را با نام خودشان می فروشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما