شرکت تولید سنگ گرانیت سفید فلیم شده

سنگ گرانیت سفید، یکی از سنگ های زیبا و مقاوم جهت نماهای داخلی و خارجی ساختمان ها و مراکز تجاری و کلیه مکان ها می‌باشد. این نوع سنگ که از برترین و مشهورترین معادن تولید سنگ در کشور ایران فرآوری می‌شود، به سنگ دانه فلفلی نیز معروف بوده و در گروه سنگ پله با رنگ زمینه سفید، قرار می‌گیرد. شرکت تولید سنگ گرانیت سفید فلیم شده، این محصول را در نهایی ترین کیفیت و مناسب ترین قیمت، به تمامی نمایندگی های فروش ارسال می‌نماید.

 

شرکت تولید سنگ گرانیت سفید فلیم شده

اطلاعاتی درباره سنگ گرانیت سفید فلیم شده

سنگ باریت و  گرانیت را به صورت فلیم شده نیز، تهیه می‌نمایند. جهت این کار، سنگ را با ابزار های مخصوص به خود سوزانده و آتش می‌زنند تا سطح سنگ زبر گردد. گرانیت سفید فلیم شده، همواره مورد تقاضای بازارهای داخلی و خارجی قرار می‌گیرد.

از سنگ گرانیت فلیم شده، جهت مکان هایی که در معرض سرخوردن افراد می‌باشد، استفاده می‌کند تا از حادثه و زمین خوردن جلوگیری به عمل آید. از این نوع سنگ گرانیت فلیم شده، در راه پله ها، سالن های ورودی، حیاط و محوطه ها، پیاده روها، فروشگاه ها،  ورودی هتل های لوکس و سایر مکان هایی که در معرض لغزندگی قرار می‌گیرند، استفاده های مفیدی می‌شود.

 

اطلاعاتی درباره سنگ گرانیت سفید فلیم شده

چند نمونه کاربرد سنگ گرانیت سفید

بزرگ ترین مرکز فروش سنگ روتایل و گرانیت سفید، در استان اصفهان واقع می‌باشد. به علت تقاضای فراوان، این سنگ به تمام نمایندگی های فروش این محصول در سراسر کشور، عرضه می‌گردد. تولید سنگ گرانیت سفید، با بهترین و مرغوب ترین کیفیت صورت می‌گیرد. گرانیت سفید نطنز که از معادن معروف اصفهان به دست می‌آید، از شهرت فراوانی برخوردار می‌باشد.

سنگ گرانیت سفید، یکی از انواع سنگ های شیک و مقاوم است. این سنگ، دارای رنگ زمینه سفید پر رنگ بسیار زیبا با سطح دانه ای ریز مشکی و قهوه ای خیال انگیز بوده و مورد توجه بسیاری از سنگ کاران قرار گرفته است. فروش سنگ گرانیت سفید، در بهترین قیمت در نمایندگی فروش آن صورت می‌گیرد.

موارد استفاده از این سنگ زیبا، بسیار زیاد می‌باشد. از جمله کاربرد سنگ گرانیت سفید می‌توان، به مواردی اشاره کرد: مورد استفاده در لابی و سالن های ورودی ساختمان ها و هتل ها و رستوران ها، فضای داخلی و خارجی ساختمان، کف حیاط و پیاده روها، مورد استفاده در راه پله ها، پاگرد ها و دیواره پله ها، مورد استفاده در کابینت و فضای داخلی آشپزخانه، سنگ فرش کف اتاق پذیرایی، اتاق نشیمن و اتاق خواب و هال، مورد استفاده در کف و دیواره های سرویس های بهداشتی لوکس نام برد.

از این سنگها، در فضای داخلی و خارجی ساختمان استفاده می‌شود. لایه های این سنگ ها بسیار متفاوت از یکدیگر می‌باشند. به همین دلیل زیبایی خاصی برای انواع نماها بوجود می‌آورند. کاربرد سنگ گرانیت سفید، به علت زیبایی این نوع سنگ و شفافیت آن، در نمای داخلی ساختمان می‌باشد. این سنگ ها بسیار زیبا و درخشنده می‌باشند. تمام این نوع سنگ ها بسیار مقاوم بوده و بخاطر بافت خاص خود، وزن بسیار سبکی دارند. به دلیل زیبایی در نماهای ساختمانی و دکوراسیون داخلی زیاد کاربرد دارند.

سنگ گرانیت پس از استخراج از معادن، به کارخانه های تولیدی انتقال داده می‌شوند و در انواع مختلف و سایز های متنوع تولید می‌گردند. تمامی عملیات منظم سازی شکل هندسی سنگ، توسط دستگاه های مربوطه صورت می‌گیرند و شکل منسجم و یکپارچه ای را به سنگ می‌دهند. فروش اسلب گرانیت سفید در ابعاد مختلف در کارخانه های تولیدی این محصول، در حال انجام می‌باشد. در بازار فروش این سنگ کوپ ها با مرغوبیت بالا و درجه یک برای متقاضیان عرضه می‌شوند.

 

چند نمونه کاربرد سنگ گرانیت سفید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما