عرضه عمده سنگ اونیکس

عرضه عمده سنگ اونیکس اغلب برای بازارهای صادراتی این سنگ مناسب است. تولید گسترده سنگ اونیکس جهت صادرات یکی از بهترین راههای ارز آوری برای ایران است.

عرضه عمده سنگ اونیکس

عرضه عمده سنگ اونیکس

عرضه عمده سنگ اونیکس

خوشبختانه، ایران یکی از بزرگترین ذخایر انواع سنگهای اونیکس را در دنیا دارا است. همانطور که می دانید این سنگ در رنگهای مختلفی در کشور ما تولید و استخراج می شود.
انواع سنگ مرمر آبی، صورتی، سبز، پرتقالی و نباتی در ایران تولید و عرضه می شود. کشورهای زیادی در دنیا علاقمند به واردات انواع اونیکس از کشور ما هستند. اما متاسفانه این ظرفیتها به دلیل تحریم ها از بین می روند. بدون شک حل مشکل نقل و انتقال پول کمک بزرگی برای صادرکنندگان این سنگها است.

وضعیت بازار سنگ اونیکس در ایران

عرضه عمده سنگ اونیکس

در اواخر سال ۱۴۰۰ همکاران ما یک تحقیق میدانی در منطقه صنعتی شمس آباد انجام دادند. در این بررسی همکاران ما به بیشتر کارخانجات و شوروم های اونیکس در این منطقه رفتند.
اغلب سنگهای موجود در این کارخانجات با بهترین کیفیت تولید شده بودند. ولی متاسفانه تنوع این سنگها بسیار کم بود. البته با توجه به شرایط پایان سال به گفته مدیران این کارخانجات بیشتر سنگها فروخته شده بود. همچنین، به گفته این عزیزان باید منتظر بود تا ببینیم معادن و کرایه حمل در سال جدید چقدر افزایش دارد؟

خرید و فروش سنگ مرمر

عرضه عمده سنگ اونیکس

شاید شما که اکنون در حال خواندن این مقاله هستید به دنبال خرید انواع سنگهای اونیکس هستید. عوامل مختلفی در یک خرید خوب نقش دارند. یکی از مهمترین عوامل برای مشتریان قیمت سنگ اونیکس است.
لازم به ذکر است منظور ما خریدارانی است که قصد صادرات این سنگها را دارند. زیرا خریداران داخلی این سنگها معمولا در متراژ بسیار پایینی قصد خرید دارند. ما پیشنهاد می کنیم قبل از توجه به موضوع قیمت ابتدا کیفیت این سنگها را بررسی کنید.
طبیعتا، قیمت انواع اونیکس رنگ شده و رنگ نشده با یکدیگر متفاوت است. موضوعات بعدی که باید به آنها توجه کنید مواردی مانند بسته بندی و حمل و نقل است. برای مشاوره بیشتر حتما با دپارتمان فروش بازرگانی سنگ شگفت انگیز تماس بگیرید.

شرایط صادرات سنگهای اونیکس

عرضه عمده سنگ اونیکس

در ابتدای این مقاله نیز گفتیم که کشورهای زیادی تمایل به خرید سنگهای مرمر ایران دارند. اغلب کشورهای همسایه ایران از این موقعیت عالی برای خرید این سنگها بهترین بهره برداری را می کنند.
یکی از مهمترین واردکنندگان این سنگها از ایران امارات است. پروژه ها و هتل ها و بناهای لاکچری زیادی در این کشور در حال ساخت است. جالب اینکه مشتریان اماراتی به خوبی از کیفیت و تنوع سنگهای اونیکس ایرانی آگاه هستند. اونیکس آبی و صورتی بسیار مورد علاقه این خریداران است.

واردات عمده سنگ اونیکس

عرضه عمده سنگ اونیکس

سنگ مرمر به دلیل قیمت بالایی که دارد خیلی مورد استقبال مشتریان داخلی نیست. به همین دلیل تولیدکنندگان این سنگها بیشتر در سودای صادرات این سنگها هستند. کشورهای خلیجی و چین بیشترین واردات سنگ اونیکس را دارند.
لازم به ذکر است چینی ها بیشتر کوپ این سنگها را خریداری می کنند. موضوعات زیادی پیرامون سنگهای اونیکس وجود دارد. حتما در مطالب بعدی توضیحات بیشتری راجع به این سنگهای زیبا برای شما عزیزان ارائه می شود.
جالب است بدانید، کارخانجات ما علاوه بر تولید سنگهای اونیکس انواع سنگ مرمریت، سنگ گرانیت، سنگ تراورتن و بازالت نیز تولید و عرضه می کند. اما تولید عمده سنگ اونیکس یکی از مهمترین تخصص های بازرگانی سنگ شگفت انگیز است.

 

 

4

  1. شنیدم معادن اونیکس تا چند سال آینده به انتها می رسند. می خواستم از شما به عنوان فعال این حوزه بپرسم درسته یا خیر؟

  2. لطف کنید و قیمت اسلب اونیکس صورتی رو بفرمایید؟ قیمت کوپ این سنگ را هم لطفا اعلام کنید.

  3. حداقل متراژ سفارش برای اسلب اونیکس سبز با ضخامت دو سانت چند متر مربع هست؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما