قیمت سنگ کف حیاط ارزان

قیمت سنگ کف حیاط ارزان برای پیمانکاران و طراحان ساختمانی از جمله انتخاب­های مهم است. برای بکارگیری سنگ در قسمت­های مختلف ساختمان باید همه جوانب را در نظر گرفت. علاوه بر کیفیت، زیبایی و جلوه سنگ تراورتن باید حتی موارد احتیاطی را نیز برای قسمت­های مختلف ساختمان لحاظ کرد.
حیاط یکی از پرترددترین محل­های ساختمان­های اداری، تجاری و مسکونی می­ باشد. تردد افراد یا خودروها در این نقاط از ساختمان بسیار با اهمیت می­ باشد. انتخاب سنگی که با توجه به شرایط ذکر شده دارای مقاومت، کیفیت و دوام زیاد باشد بسیار مهم است. برای آشنایی با انواع سنگ کف حیاط و قیمت­های آن، ما را در این مقاله همراهی کنید.

قیمت این محصول با توجه به معیار های مختلفی از سوی تولید کنندگان و عرضه کنندگان تعیین می شود به طور مثال عواملی مانند درجه بندی کیفی، نوع و اصالت برند، طرح و رنگ سنگ، ابعاد و اندازه آن، ضخامت سنگ کف پوش و … از جمله عوامل تاثیر گذار بر قیمت این سنگ ها می باشد.

قیمت سنگ کف حیاط ارزان

خرید ارزان انواع سنگ کف حیاط

خرید ارزان انواع سنگ کف حیاط

سنگ­ مرمریت انتخاب شده باید قدرت جذب آب کمی داشته و ضخامت آن بیش از ۲ سانتیمتر باشد. سنگ مرمریت به دلیل مجاورت و در معرض سرما قرار گرفتن ممکن است دچار یخ­ زدگی شود. بهتر است از مرمریت دارای سطحی صاف و صیقلی نباشد.
تراورتن نیز به دلیل داشتن سطحی متخلخل و روزنه دار می­تواند انتخاب خوبی برای کف حیاط باشد. سطح این سنگ به دلیل تخلخل­های موجود روی آن صاف و یکدست نیست و مانع لیز خوردن می­ شود.

خرید سنگ کف از روش های زیادی صورت می پذیرد و مشتریان می توانند از دو روش حضوری و غیر حضوری اقدام به دریافت سنگ کف دلخواه خود نمایند و با دقت و حساسیت بالا هنگام خرید بتوانند نوع درجه یک و مرغوب آن را دریافت کنند و خریدی رضایت بخش و پر سود داشته باشند.

فروش ویژه انواع کفپوش حیاط

فروش ویژه انواع کفپوش حیاط

ما در مجموعه سنگ شگفت ­­انگیز با داشتن انواع سنگ­های گرانیت، مرمریت و تراورتن می­ توانیم بهترین گزینه را به شما پیشنهاد دهیم. مشاورین تیم فروش در مجموعه ما، با دانش فنی و شناخت انواع سنگ، شما را در انتخاب بهترین گزینه یاری می­ دهند. بهترین سنگ به عنوان پیشنهاد ما به مشتریان برای کف حیاط، سنگی است

  • صاف و صیقلی نباشد
  • ضخامت مناسب داشته باشد
  • اصطکاک و زبری آن مناسب باشد
  • دارای مقاومت فشاری بالا باشد
  • طرح آن زیبا باشد
  • مقاوم در برابر شرایط جوی داشته باشد

با ذکر موارد فوق ما سنگ تراورتن کرم را هم به جهت داشتن موارد فوق و هم قیمت مناسب­تر پیشنهاد می­ دهیم.

مشتریان می توانند با شرکت در شرایط فروش ویژه آن را بدون واسطه و با قیمتی مناسب تر خریداری نمایند؛ فروش بدون واسطه سنگ کف درجه یک در مراکز فروش و فروشگاه های معتبر و مجهز ایرانی با نظارت و پشتیبانی تیم فروش کاربلد صورت می پذیرد.

بازرگانی سنگ شگفت انگیز

بازرگانی سنگ شگفت انگیز

قیمت سنگ­ کف با توجه به نوع آن دارای پارامترهای مختلفی برای قیمت ­گذاری است. مهمترین عامل در قیمت سنگ کف حیاط کیفیت، ضخامت، مقاومت و ابعاد است. در سنگ کف حیاط قیمت تراورتن سفید به دلیل کیفیت و بدون رگه بودن قیمت بالاتری دارد.
تراورتن سفید به دلیل کمیاب بودن و خاص بودن معدن آن قیمت بالایی دارد. در بازرگانی سنگ شگفت­ انگیز ما سعی می­کنیم تا با در نظر گرفتن شرایط مشتریان قیمت­های مناسبی پیشنهاد بدهیم. لازم به ذکر است ما به دلیل عمده ­فروشی به سفارش­های بالای ۴۰۰ متر مربع ترتیب اثر می­دهیم.

عملکرد صحیح سنگ های کف پوش منجر شد تا طی مدتی کوتاه مشتریان زیادی در بازار های خارجی نیز خواهان خرید آن شوند و سهم صادرات بالایی در سال به آن تعلق بگیرد و هم چنین بازرگانی و صادرات آن نوید بخش تولیدات بیشتر و بهتر برای تولید کنندگان آینده گردد.

معرفی انواع سنگ کف حیاط باکیفیت

معرفی انواع سنگ کف حیاط باکیفیت با گذشت زمان و شدت گرفتن فعالیت های مربوط به ساخت و ساز استفاده از انواع مصالح و ابزارآلات اولیه کمک کننده به این صنایع شدت گرفت و تولید کنندگان زیادی وارد عمل شدند تا با تولید و عرضه انواع مصالح در مقادیر کافی و زمان مناسب علاوه بر تامین نیاز بازار، نهایت سود و استفاده را نیز از این عرصه کسب کنند.

یکی از اقلامی که یکی از نیاز های اساسی طی ساخت و ساز محسوب می شود انواع سنگ کف می باشد که در چندین نوع و جنس مختلف تولید شده است تا طی فرایند های کف پوشی بتواند مورد استفاده قرار بگیرد.

از جمله سنگ اسلب پر فروش که طی کف پوشی مورد استفاده قرار می گیرند سنگ کف مرمریت یا سنگ پر طاووسی می باشد که علاوه بر داشتن ویژگی های منحصر به فرد دارای زیبایی ظاهری نیز است.

بافت این سنگ ها متراکم و ضخیم بوده و روی آن ها با استفاده از ترکیبات شیمیایی مخصوصی پوشانده شده است تا طی تردد و استفاده طولانی مدت دچار ترک خوردگی یا کهنگی و کدری نشوند.

جلوه بی نظیر آن ها پس از نصب خود را نشان می دهد و مکان مورد نظر را چندین برابر چشمگیر و جذاب می نماید.

توزیع کننده سنگ کف حیاط ارزان

توزیع کننده سنگ کف حیاط ارزان خرید و فروش و یا اطلاع یابی از قیمت سنگ باریت کف خیاط از راه ها و روش های مختلفی صورت می پذیرد که هر یک آسان و قابل دسترس برای عموم می باشد زیرا ‌توزیع کنندگان و عرضه کنندگان این محصول همواره در تلاش بوده اند تا بهترین شیوه ها را برای دستیابی به آن ایجاد کنند.

آن ها مراکز فروش مختلفی را در نقاط مختلف تاسیس نمودند تا مشتریان بتوانند با خرید حضوری به انواع سنگ کف دست پیدا کنند هم چنین در این شرایط مشتریان می توانند به صورت مستقیم بر کیفیت محصول نظارت داشته باشند و شاهد تنوع بالای آن در طرح ها و رنگبندی های متنوع باشند و با دستی باز انتخاب رضایت بخش داشته باشند.

هم چنین صفحات مجازی زیادی راه اندازی شده است تا افراد در صورت نداشتن وقت و شرایط کافی برای خرید حضوری بتوانند با استفاده از این صفحات اقدام به خرید غیر حضوری و سفارش آنلاین سنگ کف نمایند و آن را در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل دریافت کنند.

3

  1. سلام برای دیدن کیفیت محصول از چه طریقی باید اقدام کنم؟ آیا امکان مراجعه ی حضوری را دارید؟

    • سلام دوست عزیز
      فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و شما را راهنمایی میکنند

  2. سلام وقت بخیر
    من برای حیاط خونم از سنگ تراورتن ساده استفاده کردم و من از زیبایی تراورتن لذت می برم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما