لیست قیمت سنگهای اونیکس

لیست قیمت سنگهای اونیکس به دلیل نوسان های موجود در جامعه و بازار به سرعت در حال تغییر است. انتشار یک لیست قیمت کار دشواری نیست. اما تغییر و به روز رسانی این لیست کمی دشوار و زمان بر است.

لیست قیمت سنگهای اونیکس

لیست قیمت سنگهای اونیکس

لیست قیمت سنگهای اونیکس

بخش بزرگی از مشتریان سنگهای اونیکس اغلب، فقط به دنبال دریافت لیست قیمت هستند. شاید هم به دنبال فرا رسیدن زمانی هستند که این سنگها ارزان شوند.
بازار سنگهای ساختمانی در ایران یک اقیانوس قرمز است که در آن همه بر سر قیمت سنگها به جان هم افتاده اند. طبیعتا، این جنگ بر سر قیمت به سود خریداران این سنگها است.
البته اتحادیه سنگهای ساختمانی در شهرک های صنعتی نیز سالیانه لیست قیمتهایی را منتشر می کند. اما بازار این سنگها به راه دیگری می رود. ما قصد نداریم برای این بازار عجیب و غریب خط مشی تعریف کنیم.
این وظیفه مسئولان است و ما در آن دخالتی نداریم. ولی وظیفه ما اطلاع رسانی درست و شفاف سازی این مسائل برای همکاران و خریداران این سنگها است.
اقیانوس قرمز، یک اقیانوس پر از خون است که در آن هر فروشنده ای ۱۰۰۰ تومان ارزانتر قیمت دهد، مشتری از او خرید می کند. سوال اینجاست. آیا در کشورهای دیگر نیز وضعیت بازار به همین صورت است؟
آیا رقابت بر سر قیمت است؟ اصلا مدل بازارهای قوی و رشد یافته در کشورهای توسعه یافته چگونه است؟ در ادامه پیرامون این موضوع بیشتر توضیح می دهیم.

توزیع ارزان سنگهای اونیکس

لیست قیمت سنگهای اونیکس

مشتریان سنگهای اونیکس معمولا سفارشات مختلفی دارند. بعلاوه، در سنگهای اونیکس نیز تنوع زیادی در کیفیت و قیمت این سنگها وجود دارد. شاید بپرسید قیمت این سنگها چقدر است؟
میانگین قیمت این سنگها بین ۲.۵ میلیون تومان تا ۸ میلیون تومان می توان انواع سنگهای مرمر را خریداری کرد. بخش زیادی از مشتریان داخلی به دنبال میانگین قیمت ۲.۵ میلیون تومان تا ۳ میلیون تومان هستند.
اما معمولا سفارشات صادراتی بین ۴ میلیون تومان تا ۶ میلیون تومان است. از نظر کیفیت، خوشبختانه تنوع خوبی بین سنگهای اونیکس در بازار سنگهای ساختمانی ایران وجود دارد.
این تنوع در رنگ این سنگها نیز مشاهده می شود. اگر به دنبال قیمت روز سنگهای ساختمانی اونیکس هستید لطفا با دپارتمان بازرگانی سنگ شگفت انگیز تماس بگیرید. همکاران ما قیمت این سنگها را به صورت روزانه می توانند به شما اعلام کنند.

تفاوت اصلی قیمت سنگهای اونیکس

لیست قیمت سنگهای اونیکس

در حقیقت مهمترین تفاوت سنگهای اونیکس در رنگ و میزان بک لایت این سنگها است. کیفیت این سنگها از معدن و پاک بودن این سنگها مشخص می شود.
همانطور که می دانید این سنگها هر چقدر پاکتر باشند و رگه های کمتری داشته باشند قیمت بالاتری دارند. بازرگانی سنگ شگفت انگیز یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان انواع سنگهای اونیکس در ایران است.
شما می توانید انواع سنگهای مرمر سبز، آبی، صورتی، سفید و نباتی را در سایزهای مختلف اسلب به همکاران ما سفارش دهید. بعلاوه، انواع مرمر رومانسی، دیاموند، گلدن گلکسی، پرنسس، بلک رز، پرتقالی و لیمویی نیز از دیگر تولیدات ما است. اغلب سنگهای ما در حال صادرات به کشورهای مختلف دنیا است.

لیست قیمت به روز شده سنگهای اونیکس ساختمانی

لیست قیمت سنگهای اونیکس

در کشورهای توسعه یافته نظیر امریکا نیز تورم وجود دارد. اما در مقایسه با کشور ما در طی 15 سال اخیر اقتصاد این غول بزرگ در دنیا اقتصاد نیز مقدار بسیار کمی بوده است.
آمارها نشان می دهد میزان تورم در اقتصاد امریکا تنها 1 درصد است. از آنجایی که این کشور ظرفیتها و بازارهای بزرگی در تمام دنیا دارد تغییر قیمتها در این کشور بسیار ناچیز است.
یکی از همکاران ما در این کشور فعالیت اقتصادی می کند. همیشه می گوید قیمت انواع سنگهای ساختمانی در این کشور همیشه ثابت است. شاید تنها چند سنت قیمتها فرق داشته باشد که زیر یک دلار است.
امیدوار هستیم در کشور ما نیز اقتصاد به چنین نقطه ای برسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما