مرکز فروش سنگ تراورتن محلات با قیمت کارخانه

امروزه بسیاری از مردم برای نمای ساختمانها از انواع سنگها استفاده می کنند. یکی از این سنگها، سنگ تراورتن محلات است. این سنگ به دلیل داشتن برخی مشخصات و ویژگیها با استقبال بیشتری مواجه شده است. از جمله این ویژگیها می توان به داشتن کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب و ارزان اشاره کرد.

مرکز فروش سنگ تراورتن محلات با قیمت کارخانه

مشخصات فنی سنگ تراورتن محلات

مشخصات فنی سنگ تراورتن محلاتیکی از انواع سنگ های موجود در محیط که برای ساختمان سازی به صورت گسترده استفاده می شود، سنگ تراورتن است. این سنگ به دلیل داشتن ترکها و حفره هایی بر روی خود به سنگ های تزیینی نیز شهرت دارند. نوع این سنگها، نوع آهکی است و به همین دلیل در برابر فرسایش مقاومت بالایی ندارند. این سنگها دارای بافتی متخلخل و نواری شکل می باشند. مقاومت فشاری این سنگ برابر با سنگ مرمر است ولی از سنگ های گرانیت کمتر می باشد.

یکی از مشخصات و ویژگیهایی که این نوع سنگ دارد، مقاومت بالایی آن در برابر دما و تغییرات دمایی می باشد. علاوه بر آن در برابر باران و برف هم این سنگها، مقاومت بالایی دارند. انواع تراورتن محلات امروزه در تنوع رنگی بالای تولید و به بازار عرضه می شوند. طیف رنگی این سنگها از رنگ کرم روشن گرفته تا وبژه را شامل می شود.

فواید خرید سنگ تراورتن محلات

فواید خرید سنگ تراورتن محلاتاستفاده از سنگ های تراورتن محلات مزایای زیادی به دنبال دارد. این سنگها خاصیت عایق بودن دارد. سنگ های تراورتن در برابر دما و صوت عایق می باشند. به همین دلیل در برابر آتش سوزی مناسب می باشند. این سنگها دارای دو نوع موج دار و بدون موج در بازار است. از دیگر مزیتهایی که این نوع سنگها دارند، وزن آن می باشد. وزن این سنگها در مقایسه با سایر سنگهایی که برای نمای ساختمان استفاده می شود، بسیار کمتر است. به همین دلیل، استفاده آن برای نماهای انواع ساختمانها مناسب می باشد .

خاصیت صیقل پذیری از دیگر ویژگیها و مزیتهایی است که این سنگ دارد. بنابراین این سنگها درخشندگی بالایی دارند. بنابراین از دیگر مزیتی که برای این سنگها می توان بر شمرد، دیرتر کثیف شدن آن می باشد. علاوه بر اینها، باید گفت که سنگ های تراورتن دیرتر در معرض هوازدگی قرار می گیرد و به همین دلیل برای مدت طولانی تر می توان از آن استفاده کرد. همه این ویژگیها و مزیت های استفاده از این سنگها موجب افزایش فروش سنگ تراورتن محلات در بازار شده است و بسیاری از افراد از مالکان گرفته تا پیمانکاران و غیره به خریداران آن تبدیل شده اند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما