مشاوره خرید سنگهای اونیکس

مشاوره خرید سنگهای اونیکس همیشه برای شما عزیزان راهگشا است. مشاورین و متخصصین معتبر و با تجربه همیشه از وقوع تجربیات تلخ و ناکامی ها پیشگیری و جلوگیری می کنند. اگر موافق باشید در این مطلب تعدادی از تجربیات برخی از مشتریان عزیزمان را با شما در میان می گذاریم.

مشاوره خرید سنگهای اونیکس

مشاوره خرید سنگهای اونیکس

مشاوره خرید سنگهای اونیکس

در گذشته در مورد خرید انواع سنگهای مرمر (اونیکس) تا حدودی توضیحات مختلفی را داده ایم. امروز قصد داریم تا درباره این مطلب بیشتر توضیح دهیم. موضوع خرید با نظر یک مشاور ماهر و خبره بسیار تعیین کننده و حساس است.
همین ابتدا روی انتخاب درست یک مشاور مسلط تاکید می کنیم. چه بسا با انتخاب یک فرد نامناسب شما متضرر می شوید و به کلی نظر شما راجع به این افراد تغییر می کند.
برای پیشگیری همیشه هزینه کمتری باید پرداخت تا برای درمان آن مشکلی که ایجاد شده است. مثالهای متعددی در مورد انتخاب مشاوران با تجربه وجود دارد که انتخاب یکی از آنها را برای ما دشوار کرده است.
خواهش می کنیم اگر در مورد خرید سنگهای اونیکس تجربه کافی ندارید حتما با مشاوران مجموعه ما تماس بگیرید. این افراد به صورت رایگان به شما در انتخاب سنگ مناسب کمک می کنند.

تجربیات تلخ دیگران را تکرار نکنید

مشاوره خرید سنگهای اونیکس

با تجربه تلخ یک مشتری شروع می کنیم. یک مشتری برای خرید یک بار صادراتی با حجم زیاد با ما تماس گرفت. خریدار در همین ابتدا گفت که این بار برای من خیلی مهم هست و متعلق به یکی از مشتریان قدیمی شرکت ما است.
همچنین، ادعا می کرد که کیفیت برای ما خیلی مهم است. همکاران ما یک سنگ با کیفیت و با قیمت مناسب را به این دوست عزیز پیشنهاد کردند. این فرد پیشنهاد ما را به خاطر قیمت کمتر در یک کارخانه دیگر رد کرد.
ما تضمین کردیم که بهترین کیفیت را از ماشین اول تا ماشین آخر برای شما حفظ می کنیم. به هر حال بعد از گذشت یک ماه ایشان تماس گرفتند و گفتند که کارخانه بعد از ارسال دو ماشین سنگ قیمتها را افزایش داده است. بعلاوه، به هیچ وجه نیز به قرارداد متعهد نیست. حتی حاضرنیست سنگها را برای ما تولید کند. طبیعتا، عاقبت افرادی که پیشنهادات خوب را رد می کنند بهتر از این نیست.

خرید سنگهای اونیکس را با مجموعه ما تجربه کنید

مشاوره خرید سنگهای اونیکس

بر اساس اصرار این خریدار همکاران ما با مشتری خارجی ایشان مذاکره کردند. متاسفانه این مذاکرات راه به جایی نبرد و آن معامله فسخ شد. فقط اگر این دوست عزیز روز اول به توصیه های ما گوش می کرد.
همچنین، طمع نمی کرد و کمی از حاشیه سود خود را کم می کرد این اتفاقات نمی افتاد. به هر حال در مورد مشابه دیگری مشتری پیشنهادات ما را پذیرفت.
او حاضر شد سود کمتری ببرد اما تمام سنگها را بفروشد. خوشبختانه آن معامله به بهترین صورت انجام شد و یک معامله برد برد برای همه بود. سعی کنید نه تنها در خرید و فروش بلکه در مسائل زندگی همیشه با افراد خبره مشورت کنید. مهمتر از مشورت، به کار بستن تمام راهنمایی های این افراد است.

خرید سنگهای اونیکس از بهترین متخصصین بازار

مشاوره خرید سنگهای اونیکس

شاید شما تجربه خرید از بهترینهای بازار را نداشته باشید. از شما دعوت می کنیم تا بهترین تجربیات خرید انواع سنگهای اونیکس را با ما تجربه کنید. مجموعه ما متشکل از بهترین متخصصین صنعت سنگ ایران است.
در این مجموعه افراد با حداقل 20 سال سابقه کاری در این صنعت در خدمت شما هستند. در دوران جدید یا بهتر بگوییم در بازار جدید فقط متخصصین می توانند به شما یاری برسانند.
با بهترین خدمات در بازار سنگهای ساختمانی در ایران در خدمت شما هستیم. بازرگانی سنگ شگفت انگیز تضمین کننده کیفیت در تولید انواع سنگهای اونیکس، ارسال و نصب برای شما است.

18

  1. شاید اگر از تجربیات شیرین بیشتری صحبت می کردید شیرینی این مطلب بیشتر میشد. ناکامی اون فرد خیلی کام بنده را تلخ کرد.

  2. بعد از خواندن این متن حتما قبل از خرید هر سنگی سعی می کنم با مشاوران شما مشورت کنم.

  3. شما سنگ مرمر آبی کاربنی هم تولید می کنید؟
    هزینه سایز کردن این سنگها چقدر هست؟

  4. حجم زیادی از سنگهای مرمر ایران در حال صادرات به کشور چین هست. این چینی ها با این سنگها چکار می کنن؟

    • سوال بسیار خوبی هست. معمولا با این سنگها انواع ظروف و مجسمه های مختلف را می سازند.

  5. از طیف رنگهای سنگ اونیکس سنگی که بیشترین بازتاب را دارد ، متعلق به کدام رنگ و طیف می شود؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما