بازار فروش عمده سنگ تراورتن لاشتر با کیفیت عالی

از جمله مدل ها و طرح های پر طرفدار سنگ های تراورتن، سنگ لاشتر می باشد. امروزه این مدل از سنگ ها علاقه مندان و طرفداران زیادی دارند. برای خرید مناسب و به صرفه بهترین و مرغوب ترین سنگ تراورتن لاشتر می توان به بازار فروش عمده سنگ تراورتن لاشتر با کیفیت عالی مراجعه کرد. اگر از لیست قیمت روز سنگ های تراورتن تیشه ای سفید مطلع باشید متوجه می شید این محصول با قیمت بسیار مناسب در بازار به فروش می رسد.

بازار فروش عمده سنگ تراورتن لاشتر با کیفیت عالی

اطلاعات کلی درباره سنگ تراورتن لاشتر

اطلاعات کلی درباره سنگ تراورتن لاشترسنگ های تراورتن دارای تنوع و مدل های زیادی می باشند. یکی از این مدل ها، سنگ تراورتن لاشتر است. این سنگ می توان گفت سنگی که بعد از فرآوری آن به رنگ مشکی و با برخی رگه های سفید در می آید. این نوع از سنگ ها دارای میزان مقاومت و سختی زیادی می باشند. این سنگ ها معمولا زمینه ای مشکی و مایل به طوسی دارند. از این نوع سنگ می توان در مکان های مختلفی استفاده کرد، که از جمله آن استفاده در سرویس بهداشتی ها است. علاوه بر این می توان به کاربرد آن در راه پله، کف آشپزخانه و غیره اشاره کرد.

این نوع از سنگ ها معمولا به صورت نساییده از کارخانه بیرون می آیند. چرا که لازم است که آن به صورت دستی و با تیشه سایید. به عبارتی این سنگ ها را تیشه خور می کنند. این مدل از سنگ ها دارای میزان جذب آب پایینی می باشند. دلیل این که این نوع از سنگ ها را تیشه خور می کنند به این جهت است، که این سنگ ها بسیار سخت و مقاوم بوده و استفاده از آن در محل های پر تردد سبب ایجاد اصطحکاک در آن می گردد. این نوع از سنگ ها را می توان به صورت های مختلف استفاده کرد. این نوع از سنگ ها بر اساس استفاده و سفارش خریداران می توان به دو دسته سنگ تراورتن پر تیشه و یا کم تیشه دسته بندی کرد.

معرفی انواع سنگ لاشتر در ایران

معرفی انواع سنگ لاشتر در ایراندرباره سنگ لاشتر باید گفت که این سنگ ها نه تنها دارای ویژگی ها و مشخصات خاص و منحصر به فردی می باشند. یکی از این ویژگی ها و مشخصات انواع سنگ لاشتر است. امروزه در ایران انواع سنگ لاشتر تولید می شوند. از جمله نوع های آن می توان به پر تیشه و یا کم تیشه بودن آن اشاره کرد. پر تیشه و کم تیشه بودن بستگی به محل استفاده از این نوع سنگ ها دارد.

علاوه بر این باید به انواع دیگری از سنگ های لاشتر در ایران اشاره کرد. از جمله این ها می توان به پولیش،براش، تامبل و هوند اشاره کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما